Metode de backup pentru solutiile informatice dedicate afacerilor, de la AttoSOFT

Probabil ca una dintre cele mai grave situatii este pierderea unei bazei de date. Pentru orice manager, securitatea informatiei ocupa primul loc printre preocuparile sale, in ceea ce priveste propria afacere. Cu o experienta de peste 20 de ani in proiectarea sistemelor integrate pentru companii, AttoSOFT dezvolta deopotriva solutii de back-up a bazelor de date indispensabile oricarui software dedicat afacerilor.

Printre metodele de salvare si pastrare a bazelor de date folosite de programele AttoSOFT, back-up-ul manual asigura o buna protectie a tuturor datelor specifice, cu care se lucreaza.

O a doua metoda de back-up este GBACK Scheduler. GBAK Scheduler foloseste puține resurse de sistem, putand rula ca o aplicatie sau ca un serviciu in cadrul retelelor pe Windows. Se poate rula in modul automat sau manual si poate rula sarcinile de backup ori de cate ori se doreste.

ProiecteSrvApp Deasemeni, ca alternativa de realizare a back-up-ul ale bazelor de date, se poate folosi aplicatia ProiecteSrvApp. Aceasta este un program usor, accesibil oricarui client AttoSOFT, care nu are multa experienta in utilizarea soft-urilor de back-up.

Un alt exemplu este cel al bazelor de date Revisal. Este importanta salvarea bazei de date dupa fiecare depunere . Nu este vorba aici de salvarea fisierului care se incarca pe site-ul ITM (cel cu extensie rvs ) ci de cel care se genereaza accesand butonul salvare baza de date din meniul aplicatiei.

Salvand acest fisier dupa fiecare modificare si de preferinta pe un suport extern, exista siguranta ca si atunci cand se intampla ceva cu calculatorul dvs, puteti reinstala aplicatia revisal si copia in folderul firmei aceasta salvare. Veti putea utiliza astfel REVISAL ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.

– Daca utilizati un program informatic pentru contabilitate si gestiune este foarte necesar sa salvati periodic si baza de date a aplicatiei, tot pe un suport extern. La fel ca si REVISAL-ul, in cazul unui accident cu calculatorul, aplicatia se poate reinstala, se poate copia baza de date inapoi si continua in mod normal activitatea.
– Arhiva cu documentele generate lunar: jurnalele obligatorii, state de plata declaratiile fiscale si recipisele primite – este bine sa fie pastrata pe un suport extern sau si mai bine, stocate in cloud.

Birourile de contabilitate care raspund pentru situatiile mai multor firme este bine sa detina proceduri cu privire la modul de arhivare si sa desemneze persoane care periodic sa asigure ca datele sunt arhivate si stocate in siguranta.

Sfatul specialistilor de la AttoSOFT: este bine sa fie asigurata o grupare a documentelor contabile in functie de duratele de pastrare in arhiva. De exemplu, statele de plata care se pastreaza 50 de ani este bine sa fie arhivate in foldere diferite de documentele contabile curente care se pastreaza de regula 10 ani.

Pentru mai multe amanunte despre cum va puteti asigura propria afacere, ne puteti contacta la tel: 0236470000

Deja ai votat!
, ,
Articolul precedent
Modulul software Cost Controlling – In ce masura este important intr-o companie?
Articolul următor
Un software pentru compania Dvs. Solutii ERP pentru afaceri

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu
×