In data de 25 ianuarie 2017, a avut loc in cadrul Institutului de Cercetare si Dezvoltare in Informatica o noua intalnire de lucru convocata de catre institut, in scopul definitivarii protocoalelor administrative de testare si avizare a vechilor case de marcat.
Avand in vedere cerintele actuale, incepand cu luna februarie 2017 avizele tehnice pentru case de marcat nu mai sunt eliberate de catre Institutul de Tehnica de Calcul (ITC), ci de catre noul organism desemnat de catre MCSI, ICI. Avand in vedere aceste cerinte, institutul a convocat reprezentantii operatorilor economici din acest domeniu in scopul aducerii la cunostinta si discutarii protocolului de avizare tehnica ce va fi valabil de acum inainte pentru avizarea caselor de marcat.
Scopul intalnirii, a doua cu aceasta tema, dupa cea planificata in data de 16 ianuarie 2017, a fost ca ICI sa prezinte in mod transparent, tuturor importatorilor si producatorilor de case de marcat din Romania, draft-ul procedurilor operationale de avizare ale caselor de marcat produse pe baza legislatiei curente.