• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Informatizează-ți procesele de distribuție din business-ul tău cu DataLight Distribuție

acum 2 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Profitabilitatea în sfera activităților de distribuție impune accesibilitate, rapiditate și control. Îndeplinirea acestora este strâns legată de execuția ireproșabilă în privința urmăririi stocurilor și viteza de rotaţie a acestora, respectiv aprovizionare şi livrare la timp a mărfurilor.

Tehnologia noastră ajută firmele de distribuție în contextul în care livrează, la rândul ei accesibilitate, rapiditate și control.

Specialiștii din cadrul companiei AttoSoft au integrat în sistemul DataLight, modulul pentru Distribuție, cuprinzând cele mai folosite și utile funcționalități pentru distribuitori. Modulul creat înglobează perfect, atât activităţile de front-office cât şi de back-office ale unui distribuitor. Fiecare utilizator beneficiază de o imagine unitară la nivelul unui întreg lanţ de distribuţie.

Datalight Distribuţie oferă soluţii specifice pentru toate domeniile de activitate, precum HoReCa, distribuitori de îmbrăcăminte, electronice şi electrocasnice, farmaceutice sau din industria alimentară.

Vă așteptăm la sediul firmei noastre din Galați, București și Brașov, pentru a vă face o prezentare gratuită a sistemului. De asemeni, dacă sunteți din alte zone, contactați-ne telefonic pentru a stabili o întâlnire cu echipa noastră.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

soft distributie, solutii software

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Recompensează-ți clienții, prin DataLight Fidelizare, alături de sistemul CENTO
Articolul următor
Dezvoltarea companiei Dvs. se poate realiza prin creșterea vânzărilor

Te-ar mai putea interesa si:

Sfaturi privind cumpărarea şi implementarea soluţiilor DataLight CRM pentru companii
17 mai 2016
Sisteme de navigare automata pentru clientii AttoSOFT – Solutiile SFA pentru Licurici Impex cresc randamentul propriului business
15 martie 2016
Beneficii pentru manageri sau contabili, in utilizarea unui pachet DataLight Profesional
25 septembrie 2015

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 11 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 5 views | under Stiri

  • Colaborare mai ușoară cu partenerii din străinătate prin traducere automată în ERP! 4 views | under Stiri

  • Despre avantajele porturilor USB type C 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 3 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Taxele pe dividendele platite companilor din UE sau din afara UE 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum te autentifici in Spatiul Virtual Privat, incepand din Iunie 2017 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Casele de marcat versus imprimantele fiscale 2 views | under Stiri

  • Radierea fiscală, conform ultimelor reglementari legislative 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 2 views | under Stiri

  • DataLight pe intelesul tuturor – Proceduri de lucru cu Alerte si InfoSold 2 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE