În urma publicării în Monitorul Oficial Partea I Nr.238/2018, a Ordinului Președintelui ANAF, Nr. 627/2018 privind “aprobarea procedurii de transmitere a datelor” și ca urmare
a apariției în spațiul media și cel virtual a informațiilor de genul „Utilizatorii aparatelor de marcat fiscale au obligația de a raporta până în data de 20 ale lunii următoare etc.” suntem asaltați de către clienți cu întrebări pe această temă.
De aceea, vrem să facem următoarele clarificări pentru toți cei care sunt interesați:
Această obligativitate privește noile case de marcat (cele cu Jurnal Electronic, dispozitiv de memorare externă și modul GPRS). Ordinul Președintelui ANAF ce se referă la datele ce vor urma să fie transmise la ANAF până pe data de 20 a lunii, nu face obiectul caselor de marcat aflate în acest moment în exploatare, el este valabil pentru noile case de marcat.
NOILE case de marcat nu au intrat deocamdată pe piață, primele modele vor apărea undeva după prima jumătate a lunii aprilie, ele încă sunt în curs de avizare.
Nu vă lăsați păcăliți de diverși binevoitori, furnizori de case de marcat care vor să vă convingă de faptul ca ei distribuie deja aceste noi case de marcat, sau că cele existente sau comercializate de ei vor putea fi upgradate. Întrebații și de costuri dacă vă promit upgrade-ul.
Pentru evitarea confuziilor în perioada următoare vă recomandăm să urmăriți site-ul nostru, https://www.casedemarcat.eu , unde vă promitem că veți fi corect și profesional informați despre toate evenimentele în desfășurare pe acest subiect.
Informații suplimentare la telefon: 0728 321 917