• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Incepand din Iulie 2017, companiile, PFA-urile si II-urile trebuie sa-si schimbe actele de inregistrare

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

Din 7 iulie 2017, atât firmele, cât și entitățile fără personalitate juridică din România vor avea și un identificator unic la nivel european (EUID), care va permite practic contribuabililor să fie identificați în sistemul de interconectare a registrelor comerțului din statele membre ale Uniunii Europene (UE), din care va face parte și ONRC.

Noul cod de identificare va fi atribuit contribuabililor înregistrati la ONRC, pe lângă identificatoarele deja existente, pe care entitățile le au acum, respectiv numărul de ordine din Registrul Comertului și CUI-ul atribuit de Ministerul Finanțelor Publice. 

Astfel, din 7 iulie 2017, noul cod va fi acordat automat la înmatriculare/ înregistraresolicitanților, fie că vorbim de persoane juridice (firme), fie de entități fără personalitate juridică, organizate sub formă de PFA, întreprinderi individuale (II) sau familiale (IF).

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

acte firma onrc, euid pfa ii

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Google a refuzat să furnizeze date privind propriile salarii, catre autoritatile din SUA
Articolul următor
Daca ai un magazin, trebuie sa raportezi Consiliului Concurentei cu cat iti vinzi marfa

Te-ar mai putea interesa si:

Noul model al formularului 088 din 2016
12 mai 2016
Monitorizarea caselor de marcat electronice, din 2015
14 ianuarie 2015
Din Mai 2018, responsabilul cu protectia datelor se va regasi in orice institutie publica
10 octombrie 2017

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 22 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Spune-mi ce soft folosesti ca sa-ti spun ce contabil esti 4 views | under Stiri

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • A aparut formularul 3000 – declararea datelor de identificare a contribuabililor 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Comandă acum la cel mai bun preț noile case de marcat! Rezervă on-line! 3 views | under Stiri

  • Cotele de piață ale serviciilor de streaming în România – 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Cum se citeste si verifica o balanta contabila? 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Impozitarea IMM-urilor schimbata iar prin modificarea Legii nr. 227/2015 – Codul Fiscal 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE