Importanta avertismentelor la facturare

Printre importantele beneficii si facilitati pe care compania AttoSOFT le ofera partenerilor sai care utilizeaza soft-urile de tip ERP in propriile activitati profesionale, se numara si anumite functii ale programelor care ajuta utilizatorul in a lua decizii corecte privind clientii din portofoliu. Mai precis, pentru monitorizarea corecta a activitatii economice unei societati si pentru un Cash Flow pozititv, este necesara aplicarea unor metode de avertizare si/sau restrictie la efectuarea operatiunilor generatoare de sold la clienti.

Modulul DataLight Enterprise Gestiune 3.0 permite blocarea la facturare pentru clientii aflati intr-una din urmatoarele situatii:

– valoarea facturilor neachitate depaseste un sold maxim (se defineste in program o limita de creditare globala pentru toti clientii , sau distinct pentru fiecare client in parte)
– data scadenta a facturilor deja emise a fost depasita
– se pot combina cele doua restrictii de mai sus, programul alegand-o pe cea mai restrictiva.

Pentru editarea conditiilor de limitare la facturare se acceseaza:

– zile implicit scadenta – zile care apar implicit pe header-ul facturii
– maxim zile credit – sunt zile de gratie, dupa data scadenta a documentelor, dupa care se blocheaza clientul la facturare
– credit maxim (la facturare si la generarea avizelor) – valoarea maxima a facturilor aflate in sold

avertismente la facturare - attosoft

Se pot introduce si restrictii la facturare suplimentare pe agentul care apare in header-ul facturii. Acesta poate fi diferit de agentul care este selectat in definirea partenerului.

avertismente la facturare - attosoft

Daca se introduce o factura pentru un client care are activata restrictia la facturare , in momentul selectarii clientului platitor sau cand se insereaza prima pozitie de marfa, se deschide o fereastra cu informatii referitoare la soldurile partenerului selectat.Ecranul informativ este urmat de mesajul de interzicere la facturare.

avertismente la facturare attosoft

Aceleasi mesaje apar si in cazul in care se doreste introducerea unui aviz de insotire a marfii pentru un client care este restrictionat la facturare. Informatiile despre toti clientii cu restrictii la facturare se regasesc in raportul “Clienti ce nu pot fi facturati” (raportul poate fi executat si distinct pe agenti).

Pentru detalii complete privind facilitatile de care compania Dvs. poate beneficia, apasati aici, sau contactati Departamentul de Asistenta online, din cadrul firmei noastre.

Deja ai votat!
, ,
Articolul precedent
Noua modalitate de plata si rectificare a impozitului pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal
Articolul următor
Ce inseamna sa-ti pierzi baza de date in perioadele de sarbatori

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu
×