• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Implementarea noilor case de marcat – Martie 2017 – Noiembrie 2018

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Se apropie termenul limita de modificare a Normelor metodologice de aplicare a OUG 28/1999 privind obligativitatea agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale.

Potrivit OUG 98/2016 pentru prorogarea unor termene, instituirea unor noi termene precum si pentru modificarea si completarea OUG 28/1999 privind obligativitatea agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, avem urmatorul calendar:

– 31 Martie 2017 – Modificarea Normelor metodologice de aplicare a OUG 28
– 31 Martie 2017  – ANAF emite ordinul cu informatiile pe care trebuie sa le contina Registrul unic de evidenta a caselor de marcat.
– 31 Martie 2017 – Ordinul comun al MFP (Ministerul Finantelor Publice) si MCSI (Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale) privind procedura de avizare tehnica a noilor case de marcat.
– 30 Aprilie 2017 – Institutul de Cercetare si Dezvoltare in Informatica va incepe eliberarea avizelor tehnice favorabile pentru noile modele de amef.
– 1 Iulie 2017 – Comisia autorizeaza numai distribuitori pentru casele de marcat noi.
– 1 Octombrie 2017 – Se interzice comercializarea caselor de marcat model vechi.
– 1 Ianuarie 2018 – Marii contribuabili au obligatia de a utiliza numai case de marcat model nou.
– 1 Aprilie 2018 – Contribuabili mijlocii au obligatia de a utiliza numai case de marcat model nou.
– 1 August 2018 – Micii contribuabili au obligatia de a utiliza numai case de marcat model nou.
– 1 Noiembrie 2018 – Procedura de conectare a aparatelor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale se aproba prin ordin al presedintelui ANAF.

Avizele privind distributia aparatelor de marcat electronice fiscale acordate distribuitorilor autorizati isi mentin valabilitatea pana la data expirarii, dar nu mai tarziu de data de 1 octombrie 2017

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

case de marcat 2018, termene case marcat

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Formularele de inregistrare fiscala conform legislatiei din 2017 – Impozitul specific – Legea 170/2016
Articolul următor
ANAF controleaza magazinele online – Raport 2013 – 2017

Te-ar mai putea interesa si:

Se intampla din nou: ELO Business Partner Meeting – Octombrie 2015
20 octombrie 2015
Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect
31 ianuarie 2017
Detalii complete privind informatizarea activității companiilor și instituțiilor bugetare, prin aplicațiile AttoSoft
16 martie 2021

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Avantajele emiterii unei proforme in locul facturii 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE