• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Hello, ELO Romania! Business breakfast – Galati 2014

acum 8 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Mai multă plus-valoare pentru partenerii AttoSOFT

Marţi 25 Martie 2014, compania AttoSOFT a organizat împreuna cu partenerul ELO Digital Office Romania un Business Breakfast, la care au fost invitaţi o parte din clientii AttoSOFT, a caror domeniu de activitate implica lucrul cu volume mari de documente. Evenimentul deschide o serie de prezentari ale sistemului de management al documentelor ELO ECM Suite 2011, pe care AttoSOFT îl promoveaza ca extensie a sistemul software ERP DataLight Enterprise.

Începând din Ianuarie 2014, AttoSOFT a încheiat un parteneriat strategic cu firma ELO Digital Office Romania, subsidiara a ELO Digital Office GmbH din Germania, privind sistemul de management al documentelor ELO ECM Suite 2011.

Parteneriatul celor doua companii de pe piaţa de IT din Romania este centrat pe promovarea sistemului de management al continutului (ECM), atât în formula stand-alone, cât şi în formula integrata cu sistemul ERP DataLight Enterprise. Prin asocierea celor doua tipuri de sisteme informatice, beneficiarul final obtine un maximum de beneficii atât din perspectiva optimizarii fluxurilor de business, cât şi prin prisma managementului sigur, rapid şi eficient al documentelor din companie.

Sistemul ECBreakfastM aduce o serie de beneficii incontestabile clientilor finali, care vin în completarea celor oferite de un sistem ERP:

– identificare rapidă, acces securizat şi management inteligent pentru toate documentele companiei
– creterea randamentului utilizatorilor, prin posibilitatea de a crea fluxuri de lucru pentru diverse tipuri de documente şi prin automatizari, ceea ce permite o gestionarea uşoară a timpilor şi priorităţilor de lucru
– accesibilitate şi mobilitate, prin posibilitatea de acces de oriunde, oricând, de pe dispozitive mobile la documentele companieiELO
– integrare cu produsele din suita Microsoft Office si Microsoft Outlook, pentru a utiliza din plin experienţa deja acumulată de utilizatorii din companie.

Pentru a maximiza aceste beneficii, AttoSOFT va integra sistemul de generare de documente din sistemul ERP DataLight Enterprise cu sistemul ELO ECM Suite 2011, pentru a automatiza arhivarea electronică a acestora.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

ECBreakfastM, ecm, elo digital office, elo romania, sistem management continut, soft erp

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Modulul software Web Report aduce compania AttoSOFT mai aproape de tehnologiile SaaS
Articolul următor
ELO Digital Office prin AttoSOFT Romania

Te-ar mai putea interesa si:

Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului
26 februarie 2021
DataLight Restaurant – Cele mai importante restaurante din Galati se bazeaza pe solutiile AttoSOFT
26 februarie 2016
Intalnirea anuala a Patronatului Caselor de Marcat – 2015
14 octombrie 2015

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 5 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 4 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 3 views | under Stiri

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 2 views | under Stiri

  • Schimbarea cotei de TVA, de la 24 la 9 % – In atentia partenerilor AttoSOFT 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce carduri sunt acceptate la plata impozitelor locale catre ANAF 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

  • Colaborare mai ușoară cu partenerii din străinătate prin traducere automată în ERP! 2 views | under Stiri

  • 2016 – anul cel mai bun pentru incasarea dividendelor – Din 2017 cresc impozitele 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE