Ghidul de inregistrare a informatiilor privind casele de marcat a fost actualizat de catre ANAF

Agenția Națională de Administrare Fiscală a actualizat, pe site-ul instituției, “Ghidul cu privire la înregistrarea informaţiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum şi la emiterea Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare – în etapa preoperaționalizare Registru”.

Acest ghid este publicat pe site-ul Agenției la secțiunile:

• Asistențã contribuabili, rubrica “Ghiduri curente”
• Servicii on-line, rubrica “Aparate electronice de marcat fiscale”

Ghidul a fost completat prin introducerea unui subcapitol unde se regăseşte exemplificată modalitatea de accesare a serviciului Spaţiul Privat Virtual pentru transmiterea Formularului C801, din cadrul secţiunii Depunere Declaraţii, potrivit unui comunicat de presă al ANAF.

De asemenea, au fost introduse clarificări privind fiscalizarea aparatelor de marcat electronice fiscale precum şi precizări referitoare la aparatele de marcat electronice fiscale adaptate.
Reamintim că documentele necesare solicitării și atribuirii numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online prin intermediul Spațiului Privat Virtual.
Dacă se utilizează această facilitate oferită de ANAF, în colaborare cu Centrul Național pentru Informații Financiare din cadrul MFP, autoritățile susțin că operatorii economici pot obține certificatul în aproximativ trei minute.

2 0
,
Articolul precedent
Deduceri la achizitionarea noilor case de marcat
Articolul următor
Cand trebuie sa fie inlocuita sau nu memoria fiscala a unei case de marcat

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu