• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Ghid pentru alegerea corecta a unei case de marcat

acum 1 an
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Daca esti in plin proces de cautare a unei case de marcat, iata patru criterii de care este indicat sa tii cont pentru o alegere potrivita.

1. Alege casa de marcat dupa tipul afacerii tale

Fie ca vrei sa lansezi un business, fie ca vrei sa treci la un nivel mai performant, ghideaza-te intotdeauna dupa tipul afacerii tale atunci cand alegi casa de marcat. Sectorul in care activezi, nevoile business-ului, nivelul la care te situezi si obiectivele pentru viitor trebuie sa fie puse toate in balanta. Spre exemplu, in sfera fashion, farmaceutica si bricolaj se inregistreaza un numar mare de tranzactii, astfel ca este necesar un model de aparat fiscal pe masura, unul care sa poata tina evidenta produselor.

In cazul firmelor de curierat, de transport persoane si transport ambulant, un aparat fiscal usor de manipulat este cea mai buna alegere. Spre exemplu, pentru serviciile de ridesharing este potrivit modelul de casa de marcat portabila de la AttoSoft. Marele avantaj cu care se diferentiaza pe piata este ca se poate conecta, fara sa necesite costuri suplimentare (abonament date mobile, conexiune cablu), la orice retea de internet pentru emiterea bonurilor fiscale si raportarea lunara catre ANAF. Acest lucru este posibil gratie dotarii cu conexiune WiFi, care permite functionarea fara o cartela SIM introdusa in interior. Mai mult de atat, este posibila configurarea casei de marcat cu telefonul sau tableta clientului.

2. Tranzactiile efectuate zilnic, importante in balanta investitiei

Ia in calcul numarul de tranzactii efectuate zilnic, dar si capacitatea de stocare a datelor in format electronic. Daca nu se inregistreaza multe tranzactii zilnice, atunci poti opta pentru o casa de marcat cu o capacitate mai mica. In schimb, daca afacerea ta este destul de prospera, atunci investeste intr-un aparat fiscal cu memorie mare si care permite stocarea in baza de date a unui numar ridicat de articole. Citeste cu atentie specificatiile fiecarei case de marcat si cere si sfatul specialistilor,in caz ca ai nelamuriri.

3. Securitatea casei de marcat, o caracteristica de aur

O casa de marcat de calitate nu va dezamagi niciodata la capitolul securitate. Aceasta trebuie sa iti protejeze atat cash-ul incasat, cat si bonurile aferente tranzactiilor bancare. Pe langa sertarele care permit o buna compartimentare, un aparat modern mai este dotat si cu tehnologii pentru linistea afacerii tale.

4. Contractul de service pentru casa de marcat

Multi comercianti care au cumparat o casa de marcat se confrunta cu problema incheierii unui contract de service. Prin intermediul acestuia, se asigura asistenta astfel incat aparatul fiscal sa functioneze impecabil si sa nu existe nici probleme in cadrul unui control fiscal. La Cronosevolution ai garantie nelimitata la incheierea contractului de service, ceea ce inseamna manopera gratuita la reparatii, schimb de piese gratuite si alte beneficii. De exemplu, in perioada de garantie, utilizatorul are parte de consultanta telefonica, asistenta in extragerea si trimiterea fisierelor XML catre ANAF, refiscalizari gratuite in cadrul legal precum si de interventii la punctul de lucru.

Contractul de service pentru casa de marcat este obligatoriu sa se incheie inca de la cumpararea casei de marcat, potrivit art.102 alineatele 8 si 9 din OUG 28/1999.

Pentru a bifa toate aceste criterii, alege AttoSOFT, un furnizor de case de marcat in care poti sa ai incredere. Ne poti recunoaste dupa echipamentele fiscale profesionale pe care le comercializam, atentia pe care o acorda nevoilor clientului si oferirea unor servicii complete.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

alegere case marcat

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Google nu va mai solicita bani motoarelor de căutare pentru fi prezente în lista cu propuneri pentru Android
Articolul următor
S-a incheiat penultima perioada de conectare a caselor de marcat la serverul ANAF

Te-ar mai putea interesa si:

Hello, ANAF.. Is it me you’re looking for? Conectarea caselor de marcat prin SICSAR
28 aprilie 2020
Noile case de marcat cu jurnal electronic va sunt puse la dispozitie de catre AttoSOFT
2 octombrie 2018
(VI) – Utilizați metoda optimă de picking, având în vedere tipul afacerii dvs.?
22 octombrie 2019

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 12 views | under Legislatie, fiscalitate

  • E-Transport: întrebări și răspunsuri de la ANAF 6 views | under Legislatie, fiscalitate , Stiri

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 6 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declarația 406 SAF-T: ghid complet depunere, model declarație ANAF și cum poți automatiza tot procesul! 4 views | under Stiri

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 4 views | under Stiri

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noul Cod fiscal 2016 – Norme metodologice si legislatie actualizata – Aprilie 2016 – ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Amenzi pentru firmele care emit bonuri nefiscale sau incomplete 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 061 privind sediile secundare – legislatie 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 2 views | under Legislatie, fiscalitate , Stiri

  • Ghid complet generare automată bilanț 2021! 2 views | under Legislatie, fiscalitate , Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE