Finanțări nerambursabile pentru activități de comerț – Iulie 2016

Incepând din 12 Iulie, până pe 21 Iulie 2016, firmele au la dispoziţie zece programe de finanţare prin care pot solicita statului bani pentru înfiinţarea şi dezvoltarea propriilor afaceri.

Procedura de implementare a schemei de minimis din cadrul Programului de dezvoltare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață (Programul pentru comerţ şi servicii) a fost aprobată prin Ordinul ministrului Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri nr. 696/2016, document apărut în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 509 şi 509 bis din 6 iulie.

Programul pentru comerţ şi servicii oferă posibilitatea de a obţine o finanţare nerambursabilă de maximum 90% (135.000 de lei/beneficiar) din valoarea totală a cheltuielilor eligibile pentru implementarea planurilor de afaceri depuse de antreprenori, ceea ce înseamnă că diferenţa de 10% va fi suportată de solicitant prin intermediul fondurilor proprii.

Conform normelor în vigoare, pentru a se putea înscrie în program şi beneficia de ajutorul financiar, societatea comercială solicitantă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, după cum urmează:

– societatea este autonomă, parteneră sau legată, având până la 249 de angajați și 50 de milioane de euro cifră de afaceri;
– societatea are, la momentul deschiderii aplicației electronice, o vechime de cel puțin doi ani de data înregistrării la Registrul Comerțului;
– codul CAEN pentru care se solicită finanțare este autorizat cu cel puţin trei luni anterior datei deschiderii aplicației electronice de înscriere a planului de investiții;
– entitatea nu are datorii la bugetul general consolidat și la bugetele locale, atât pentru sediul social, cât și pentru toate punctele de lucru;
– nu este în stare de dizolvare, reorganizare judiciară, lichidare, insolvență, faliment, executare silită.

Completarea planului de investiții și a cererii de acord de principiu pentru finanțare se fac online, pe site-ul www.aippimm.ro, începând de azi şi până pe 21 iulie 2016

Deja ai votat!
Articolul precedent
Totul despre înregistrarea în scopuri de TVA – Proceduri ANAF 2016
Articolul următor
Casele de marcat cu jurnal electronic – Termenul limita: 1 Noiembrie 2017

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu
×