Mai bine de 76% din vânzările online de software efectuate în 2017, în România, au avut în prim plan produsele de securitate și protecție a datelor personale, în timp ce 90% dintre aceste tranzacții sunt achitate cu carduri Visa și Mastercard, conform unui casament citat de Agerpres.
Tot în 2017, valoarea medie pentru o achiziție din segmentul software, SaaS și servicii online se ridică, în România, la 37 de dolari, față de media de 47 de dolari, la nivel mondial.
Produsele de securitate și protecție a datelor personale conduc în comerțul global cu produse software online, reprezintă peste 30% din vânzările totale. De asemenea, soluțiile software pentru design și multimedia (inclusiv softuri pentru prelucrări audio-vizuale) urmează în clasament, cu un procent de 23%, iar serviciile online încheie podiumul, cu o pondere de 20%.
În România, apetitul pentru produse de securitate și protecție a datelor personale a crescut considerabil, aceste categorii de produse însumând 76% din vânzările online, urmate de soluții pentru marketing (4%) și soft utilitar (4%).