ELO Digital Office prin AttoSOFT Romania

ELO Digital Office dezvolta si pune in vanzare produse si solutii de inalta performanta din sfera administrarii documentelor electronice, arhivare digitala, fluxuri de lucru si management. Compania opereaza international si aditional fata de oficiul central din Stuttgart, detine sedii in intreaga lume, incluzand Europa si Asia.

Toate produsele ELO sunt vandute prin intermediul distribuitorilor, a comerciantilor detailisti specializati si a partenerilor de afaceri instruiti si certificati ELO. AttoSOFT este partener ELO din 2013.

Beneficiile solutiilor ELO:

– Arhivare – organizarea arhivei de date si documente, reducerea timpului de accesare a documentelor si introducerea unor metode mai simple de cautare a informatiilor din documente
– Workflow – prin punerea la dispozitie a unei tehnologii ce ofera transparenta asupra proceselor de afaceri, face disponibila vizualizarea fluxului ce se desfasoara intre angajati si departamente si descopera procesele de creare, revedere si redistribuire a documentelor.
– Document Management – stocarea documentelor pe versiuni, administrare acces (pe grupuri, persoane, documente)
– Confidentialitatea datelor si securizarea confidentialitatii prin implementarea unor functii de securitate ce permit incriptarea unor colectii de documente, cu alte cuvinte permit restrictionarea accesului unor persoane neautorizate la documente confidentiale. Protectia documentelor se extinde pana la sistemul operational, astfel incat datele nu pot fi vazute într-un mod neautorizat.
– Mobilitatea: este caracteristica ELOprofessional pentru managementul informatiilor în mod descentralizat precum si pentru domeniul vanzarilor în teren. Prezenta unui modul de replicare integrat asigura sincronizarea securizata a informatiilor si documentelor arhivate între userii mobili si arhiva de date centrala indiferent de locatie
– Disponibilitate crescuta de accesare de pe internet – INTERNET GATEWAY prin utilizarea unui browser standard (Internet Explorer, Netscape for Windows, Unix/Linux, Mac).
– Mai mult decat atat, solutiile noastre se integreaza cu infrastructura dumneavoastra IT. Nu trebuie sa schimbati nimic pentru ca solutiile noastre va permit:

• Integrarea cu Microsoft Office
• Integrarea cu sisteme ERP
• Integrarea cu sistemele de email (Exchange, Lotus)
• Integrare CAD
• Integrare CRM
• Integrare portal

Gama de produse ELO indeplineste toate cerintele unui sistem DMS/ECM si furnizeaza o platforma ideala pentru un management al cunostintelor si al informatiilor eficient.

• ELO enterprise este produsul final al gamei ce ofera o inalta performanta, independent de platforma, scalabil si potrivit in mod special pentru companii mari, cu o structura complexa de aplicatii.
• ELO professional este o solutie modulara client server, ce intruneste toate particularitatile necesare unei companii de dimensiuni medii.
• ELO office este produsul entry-level pentru document management si arhivare electronica. Reprezinta produsul ideal pentru birouri de dimensiuni reduse sau statii de lucru individuale (companii cu pana la maxim 10 utilizatori).
• Toate produsele ELO sunt compatibile intre ele si permit transferul de date si updateurile in orice moment.

2 0
, , , ,
Articolul precedent
Hello, ELO Romania! Business breakfast – Galati 2014
Articolul următor
De ce sa am si magazin online? Pentru ca vreau sa castig mai mult!

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu