Documentele contabile nu se mai intocmesc intr-un numar minim de exemplare

Pana in 2015, intocmirea si utilizarea formularelor financiar-contabile erau reglementatew de un act normativ mai vechi – Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr. 3.512/2008 privind documentele financiar-contabile, cu modificările și completările ulterioare. De atunci, multitudinea de schimbari legislative a determinat nevoia actualizarii acestui document.

Ministerul de Finante a publicat recent proiectul de ordin privind documentele financiar-contabile, in 3 Noiembrie 2015. Detalii: http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/transparenta/proiectordindocfinancont_03112015.pdf

Odata cu intrarea în vigoare a noului Cod fiscal, începând cu data de 1 ianuarie 2016, contabilii nu vor trebui să întocmească un număr minim de exemplare al unui document. “Numărul de exemplare al documentelor financiar-contabile se stabilește prin proceduri proprii, în funcție de necesităţile entităţilor.”, se arată în proiectul de act normativ.

În mod similar, și circuitul documentelor financiar-contabile între diversele departamente urmează să fie stabilit tot prin proceduri proprii de fiecare agent economic.

Mai multe detalii sunt prezentate aici: http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/transparenta/Anexe_proiectordindocfinancont_03112015.pdf

0 0
Articolul precedent
Din 2016, arhivarea elecronica a documentelor are noi reglementari legislative
Articolul următor
Rezultatele operatiunii “Cristal” pana pe 5 Noiembrie 2015

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu