DLC – cea mai importanta companie pe domeniul birotica / consumabile se bazeaza pe solutiile de Gestiune furnizate de AttoSOFT

Conform unor studii de piaţă, valoarea tranzacţiilor în business-urile produselor de birotică şi consumabile, în următorii trei ani, va atinge 20 milioane de euro. Şi asta datorită unei cereri tot mai mari de produse specifice AFH (Away from home). Unul din cele mai importante branduri gălăţene, Dinalucri SRL, cunoscută sub acronimul “DLC” se ocupă cu service-ul si consumabilele pentru echipamente de birotica, consumabile pentru imprimante – tonner, ribbon, service si reparatii copiatoare şi tehnică de calcul.

Cu o reputaţie solidă pe plan regional, compania DINALUCRI SRL prestează service şi mentenanţă pentru imprimante şi copiatoare. „Ne poziţionăm pe locul 1, în zona Galaţi-Brăila, pe piaţa de consumabile pentru imprimante şi copiatoare. De asemenea, avem un magazin online prin care comercializăm cosumabile în toata ţara. Activăm în acest business de peste 13 ani.” ne-a declarat d-nul Lucian Dinu, managerul companiei.

Segment de vârf în orice mediul de afaceri, tehnologiile IT au fost şi sunt indispensabile oricăror tipuri de business, mai ales companiilor care se bazează exclusiv pe tehnica de calcul. „Componenta IT ne-a sprijinit foarte mult. Software-ul ne este o unealtă foarte utilă în gestionarea stocurilor, creantelor şi datoriilor, fără de care am fi ”pierduţi în ceaţă”, adică nu am ştii exact ce decizii să luăm, la timpul potrivit.„

Concret, vorbim de pachetul ERP, Gestiune 3.0. DataLight Gestiune 3.0 reprezintă modulul de evidenţă cantitativ valorică a mişcărilor şi stocurilor ce informatizează activitatea de ofertare / contractare / aprovizionare / livrări de mărfuri, materiale servicii. Evaluarea cantitativ valorică a stocurilor şi a descărcării de gestiune se face pe fiecare gestiune, conform metodelor agreate de Ministerul de Finanţe.

Referindu-se la eficienţa acestui soft într-o companie care oferă bunuri şi servicii de înaltă tehnologie, reprezentantul Dinalucri sublinia, printre altele, şi faptul că „Modulele din DataLight sunt pretabile oricăror companii, indiferent de dimensiunea sau profilul afacerilor derulate. Bunăoară, avem certitudinea că soluţia aleasă de noi ne va fi utilă , indiferent dacă vreodată vom decide schimbări majore în privinţa anvergurii sau domeniului nostru de activitate”.

Având o experienţă de peste 20 de ani pe piaţa soluţiilor pentru afaceri, compania AttoSOFT are un parteneriat solid cu DLC, figurând ca primă opţiune în a implementa un sistem ERP în propriul business. D-nul Lucian Dinu a declarat că decizia s-a luat pentru că a apărut nevoia de a avea, în timp real, situaţii exacte fără de care nu se putea controla afacerea.

AttoSOFT: Cum aţi evalua soluţiile companiei noastre, din punct de vedere al satisfacerii cerinţelor de business solicitate de DLC?

D-nul Lucian Dinu: Unul din cele mai performante sisteme ERP de pe piaţă, sistemul informatic DataLight este uşor de utilizat, complet, sigur, stabil şi totodată usor de configurat, în conformitate cu schimbările legislative. Cu alte cuvinte, în ceea ce ne priveşte, implementarea sistemului ERP, în cadrul companiei DLC, este un factor important, în dezvoltarea propriei afaceri. DataLight este platforma pe care ne dezvoltăm afacerea.

Beneficiile principale ale implementării sistemului ERP DataLight pentru Dinalucri SRL se materializează în multitudinea de rapoarte pe care le oferă, situaţia stocurillor, a creanţelor şi datoriilor la zi.

In acest sens, parteneriatul dintre AttoSOFT şi DLC, „ne-a oferit cea mai simplă soluţie pentru tipul nostru de afacere, şi anume existenţa mai multor magazine, care trebuie să trimită datele prin replicare – la bază. De asemenea, am considerat un atu important faptul că suntem din acelaşi oras şi se pot rezolva, astfel, mai uşor problemele care ţin de service.„ a ţinut să sublinieze D-nul Lucian Dinu, managerul celei mai importate companii din domeniul consumabilelor pentru birotică din Galaţi.

0 0
,
Articolul precedent
Termene de intocmire a dosarelor pentru preturile de transfer, potrivit OANAF 442/2016
Articolul următor
Extra Bun SRL – O poveste de succes in retail

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu