Controlează activitatea în toate aspectele ei. Vrei să știi cât de profitabil este fiecare centru de activitate? Acum poți măsura cât de productive și profitabile sunt: fiecare echipă, fiecare sector, fiecare punct de lucru, fiecare angajat. Având toate aceste date centralizate, vei putea lua ușor deciziile corecte.

Crești numărul de clienți, deci crești încasările. Aplicația te poate ajuta să îți crești numărul de clienți deoarece crește șansele de încheiere a contractului. Agentul de pe teren va avea în telefon toate „uneltele” necesare pentru a încheia contractul. El poate stabili pe loc termenii și condițiile și poate tipări contractul la fața locului pentru a fi semnat. În acest fel nu mai oferă potențialului client timp de gândire…sau de răzgândire.

Ordine și disciplină în livrări. Știm că termenele de livrare sunt mari, iar plata este „la cules”. De aceea aplicația noastră centralizează contractele (și toate condițiile stabilite în contract), precum și planificarea livrărilor. Partea și mai bună este că nu trebuie să verifici când sunt stabilite livrările pentru că vei primi notificare din aplicație când trebuie să livrezi.

Și asta nu e tot! Ai posibilitatea să introduci locația exactă de livrare (geolocația, adică parcela exactă unde trebuie să ajungă marfa). Ce înseamnă asta pentru tine? Economii. De timp și de bani. Livrând marfa la locația exactă, scurtezi drumul (nu mai ajungi cu marfa la sediul firmei, cel trecut în contractul scris pe hârtie) și eviți cheltuielile de manipulare (nu mai e nevoie să descarci marfa la sediu ca să o încarci din nou pentru a fi dusă la locație).

Stresul aprovizionării dispare. Pentru că deja ai introdus în aplicație datele din contractele deja încheiate, poți centraliza informațiile și vei vedea cu claritate cu ce marfă trebuie să te aprovizionezi și în ce cantitate. Eviți să blochezi bani în stocuri care nu se vând.

Solduri restante? Le recuperezi ușor și elegant. Având deja datele facturilor introduse, aplicația va ști să te anunțe când și de la cine trebuie să recuperezi soldurile restante. Din experiența clienților noștri, știm că aceste mesaje dau randament. Clientul nu uită să plătească, iar agentul nu uită că are de recuperat bani.

Controlează livrările. Vrei să afli dacă marfa a fost livrată? Nu e nevoie să te duci până la sediu să scotocești prin hârtii sau să dai telefoane. Poți vedea direct de pe telefon dacă și când a fost livrată o anumită comandă. Economisești timp și combustibil.

Controlează discounturile promise. Știm că o modalitate de a-ți ține clienții aproape sunt discounturile. Însă acestea le oferi doar în anumite condiții. Ți-am ușurat treaba contorizării acestora: programul te ajută să gestionezi ușor discounturile promise (vezi repede dacă au fost îndeplinite condițiile stabilite la început pentru acordarea discountului).

Nu este complicat deloc. Îl personalizăm și adaptăm exact pe nevoile companiei tale, te ajutăm să îl implementezi și să îl folosești. Suntem prompți atunci când ai nevoie de noi.

Meniu
×