Începând cu data de 17 aprilie 2016, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor o versiune actualizată a portalului pentru transmiterea registrului de evidenţă a salariaţilor în format electronic conform prevederilor HG nr. 1.105 prin care sunt modificate prevederile HG nr. 500/2011.
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor specificaţiile tehnice actualizate de completare a registrului general de evidenţă a salariaţilor aferente versiunii 6.0.4 a sistemului. Specificaţiile tehnice se adresează cu precădere angajatorilor care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, şi detaliază structura registrului ce urmează a fi transmis, precum şi regulile de completare aferente fiecărui element:
– specificaţii tehnice versiune revizuită (12.04.2016) (format .pdf – Portable Document Format)
– reguli de completare versiune revizuită (12.04.2016) (arhivat în format .zip – 4 fişiere .xsd – XML Schema Definition)
Pentru suport tehnic şi sugestii referitoare la registrul în format electronic, Inspecţia Muncii vă pune la dispoziţie adresa de e-mail: suportregistru@inspectiamuncii.ro