AttoSOFT informeaza contribuabilii interesati ca, potrivit strategiei ANAF care vizeaza oferirea de servicii de calitate catre contribuabil, au fost reunite formularele pentru solicitare asistenta, pentru contestatii, si pentru evaluare servicii.
Astfel a fost creat un punct unic de comunicare prin e-mail cu contribuabilii – „formularul unic de contact” – disponibil pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, https://www.anaf.ro/asistpublic/.
De asemenea, va reamintim ca Agentia Nationala de Administrare Fiscala a finalizat specificatiile tehnice si structura fisierelor pe care casele de marcat urmeaza sa le trimita catre ANAF in conformitate cu Hotararea pentru modificarea si completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 479/2003.
Acestea au fost definitivate in urma intalnirilor de lucru desfasurate in ultimele 5 luni intre ANAF si reprezentantii Asociatiei Distribuitorilor de Aparate de Marcat Electronice Fiscale (ADAMEF) si ai Patronatului Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat.
Legea prevede ca la 1 noiembrie 2018 presedintele ANAF trebuie sa emita un ordin care sa precizeze data la care casele de marcat trebuie sa transmita informatiile catre serverele institutiei.
Acest proiect vizeaza conectarea a peste 1 milion de case de marcat la serverele ANAF, astfel incat transmiterea de date sa inceapa la jumatatea anului 2019.