• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Din 2017, firmele se vor putea reactiva fara vizita ANAF-ului la sediul fiscal

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

Sunt numeroase cazurile în care inactivitatea este declarată ca urmare a nedepunerii declaraţiilor fiscale sau a expirării duratei de funcţionare a societăţii, iar pentru reactivare trebuie îndeplinită şi condiţia cu privire la funcţionarea la domiciliul fiscal.

Un  proiect de ordonanță de urgență, de modificare a Codului fiscal, lansat de MFP elimină verificările desfăşurate de ANAF pentru constatarea funcţionării la domiciliul fiscal declarat,  urmând a fi păstrate doar următoarele două condiţii pentru ca un contribuabil declarat inactiv să se reactiveze:

– îndeplinirea tuturor obligaţiilor declarative prevăzute de lege (această condiție se consideră îndeplinită şi în cazul în care obligaţiile fiscale au fost stabilite, prin decizie, de către organul fiscal central);
– neînregistrarea de obligații fiscale restante.

Însă, în vederea reactivării, contribuabilul trebuie să nu se mai afle în situația pentru care a fost declarat inactiv. Astfel, dacă inactivitatea va fi declarată ca urmare a sustragerii de la controlul organului fiscal ori a nefuncţionării la domiciliu, condiţia privind verificarea domiciliului fiscal va rămâne valabilă.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

reactivare firma 2017

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Lista cu modificarile Codului de Procedura Fiscala – 2017
Articolul următor
Cetrificatele de atestare fiscala si adeverintele de venit transmise online, incepand cu 2017

Te-ar mai putea interesa si:

Split TVA 2018 – Detalii legislative
21 august 2017
Modificarile aduse la Codul Muncii, in 2015 (Legea 53/2003)
20 ianuarie 2015
Incepand cu 1 Septembrie 2017, firmele trebuie sa-si deschida un cont separat pentru incasarea TVA-ului
7 august 2017

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 25 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Comandă acum la cel mai bun preț noile case de marcat! Rezervă on-line! 4 views | under Stiri

  • Spune-mi ce soft folosesti ca sa-ti spun ce contabil esti 4 views | under Stiri

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Cotele de piață ale serviciilor de streaming în România – 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • A aparut formularul 3000 – declararea datelor de identificare a contribuabililor 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noi modele de telefoane de la Samsung – GALAXY S10e, S10, S10 Plus, S10 5G 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • DataLight CRM Romania, un soft modern pentru orice companii 2 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE