• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Diaspora Start Up – Finantari pentru deschiderea unei afaceri in Romania

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Ministerul Fondurilor Europene, împreună cu Ministerul Afacerilor Externe, prin Departamentul Politici pentru Relația cu Românii de Pretutindeni, lansează în consultare publică Ghidul Programului „Diaspora Start-Up”. Finanțarea, în valoare de 30 milioane euro, este realizată prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014-2020 şi are ca obiectiv stimularea antreprenoriatului în rândul cetățenilor români din diaspora și a celor recent reîntorși în țară.

Schema de antreprenoriat vizează crearea unei oportunități de reîntoarcere în România pentru cei care doresc să valorifice abilitățile (antreprenoriale și/sau profesionale) dobândite în străinătate prin deschiderea unei afaceri în țară.

În prima etapă a proiectului, administratorii de grant depun propunerile de proiecte în valoare de maxim 5.000.000 euro prin care se angajează să pregătească viitorii antreprenori și să le acorde acestora subvenții pentru lansarea afacerilor în țară. În cea de-a doua etapă, cetățenii români eligibili, care doresc să își înființeze o companie, pot accesa fonduri în valoare maximă de 50.000 de euro prin intermediul administratorilor de grant.

Programul include două categorii de solicitanți, aferente celor 2 etape de accesare:

• Etapa 1: administratori de schemă de antreprenoriat, care pot fi autoritățile publice locale, camerele de comerț, furnizorii de servicii de formare profesională continuă (FPC), organizații sindicale și patronale, asociații profesionale și ONG-uri;
• Etapa 2: cetățeni români (cu vârsta minimă de 18 ani) care fac dovada rezidenței sau a domiciliului în străinătate pe durata a cel puțin 1 an în ultimii 3 ani și doresc să deschidă o companie în România, prin accesarea ajutorului de minimis. Aceștia mai trebuie să facă dovada unei experiențe antreprenoriale în străinătate sau a specializării, prin cursuri sau experiența profesională, în domeniul vizat. Cetățenii români din diaspora pot primi prin intermediul administratorilor de schemă un grant de maxim 40.000 de euro, în două tranșe, plus 10.000 de euro primă de relocare în țară.

Detalii pot fi obtinute de aici.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

program finantare ue

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Incepand cu 2017, ANAF nu mai primeste declaratii pe hartie
Articolul următor
Cine este eligibil in a obtine bani europeni in cadrul programului de finantare Diaspora Start Up

Te-ar mai putea interesa si:

Peste 11 ani de experienta cu DataLight ERP, in slujba companiilor romanesti
12 octombrie 2017
Speak online? Yes, I do…
9 iulie 2014
Cate case de marcat erau conectate la serverul ANAF, la sfarsitul verii (2021)
28 septembrie 2021

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Avantajele emiterii unei proforme in locul facturii 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE