• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Detalii privind caracteristicile noilor case cu jurnal electronic, potrivit Ministerului Finantelor

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Conform noilor reglementari legislative lansate de Ministerul Finantelor Publice, casele de marcat cu jurnal electronic trebuie sa respecte anumite cerinte de ordin tehnic, despre care am vorbit aici. Mai mult decat atat, aparatele fiscale vor avea un modul fiscal propriu cu un set minim de funcții accesibile prin comenzi de interfațare cu restul aplicației aparatului de marcat electronic fiscal, prin intermediul căruia controlează:

a) o memorie fiscală unic inscriptibilă tip (E)PROM sau tip OTP;
b) un dispozitiv de afișaj client special cu caractere de minimum 5 mm, cu numărul minim de caractere suficient pentru afișarea valorii maxime pentru totalul de bon și care asigură o bună lizibilitate pentru client în orice condiții de lumină ambiantă. Sunt exceptate aparatele de marcat electronice fiscale destinate exclusiv activităților hoteliere, precum și de alimentație publică atunci când plata se face la masă. Dispozitivul de afișaj client la aparatele de marcat electronice fiscale destinate activității de taximetrie este înglobat în carcasa acestor aparate și va avea caracteristicile tehnice stabilite prin normele de metrologie legală referitoare la taximetrie;
c) un dispozitiv de imprimare a bonurilor fiscale, precum şi a altor documente specifice aparatelor de marcat electronice fiscale, cu minimum 18 caractere pe linie document şi caractere de minimum 2,5 mm înălţime;
d) un afişaj operator.Aparatele de marcat electronice fiscale destinate activităţilor de taximetrie, aparatele prevăzute la art. 17 lit. d), precum şi cele portabile specificate la art.18 alin.(2) sunt dotate cu un dispozitiv unic de afişaj client-operator;
e) un dispozitiv pentru accesarea funcțiilor aparatului;
f) un sistem pentru stabilirea regimului de lucru;
g) o interfaţă care să permită ataşarea unui dispozitiv de salvare externă, în cazul aparatelor de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din ordonanţa de urgenţă;
h) un dispozitiv de comunicație externă care permite conectarea într-un sistem informatic, folosind un canal public de comunicaţie pe baza unui protocol TLS/SSL, în cazul aparatelor de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din ordonanţa de urgenţă;
i) un modul criptografic certificat în conformitate cu standardul FIPS 140-2 Level 2 sau minimum Common Criteria EAL3 care să folosească un certificat digital X.509.v3 cu lungimea cheii RSA de cel puţin 2048 biţi, instalat inițial de către producător, în cazul aparatelor de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din ordonanţa de urgenţă. În înțelesul prezentelor norme metodologice, certificatul digital reprezintă o colecţie de date în formă electronică ce permite aparatului de marcat electronic fiscal să se autentifice și să fie unic identificat în mediul electronic.
j) importul certificatului digital emis de Agenția Națională de Administrare Fiscală în modul de lucru online, folosind protocolul de comunicatii IETF CMC;
k) importul certificatului digital folosit de Agenția Națională de Administrare Fiscală;
l) semnarea fișierelor generate urmare a funcționării aparatului de marcat electronic fiscal în modul de lucru offline care se efectuează în conformitate cu standardul PKCS#7.

In acest moment, toate aceste caracteristici sunt in curs de legiferare, pana la intrarea in vigoare a noilor prevederi fiscale.

Pentru mai multe informatii privind conditiile de achizitionare si functionare a caselor de marcat, va rugam, accesati www.casedemarcat.eu

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

certificat digital anaf, eprom otp, modul fiscal case marcat, standard pkcs#7

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Proiect nou al MFP privind cerintele tehnice pe care trebuie sa le indelineasca noile case de marcat cu jurnal electronic
Articolul următor
Automatizarea in domeniul vanzarilor – Solutii software pentru afacerea ta

Te-ar mai putea interesa si:

Ca partener AttoSOFT, esti complet informat in privinta noutatilor din programele companiei noastre
7 martie 2017
Programul Targului de case de marcat – Sovata 2017
28 septembrie 2017
Urcă în topul preferințelor clienților!
15 martie 2018

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 10 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 5 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Colaborare mai ușoară cu partenerii din străinătate prin traducere automată în ERP! 4 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 3 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • DataLight pe intelesul tuturor – Proceduri de lucru cu Alerte si InfoSold 3 views | under Stiri

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre avantajele porturilor USB type C 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Actele fiscale care nu impun necesitatea unei stampile sau semnaturi – Ordinul ANAF 1155/2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noul Cod fiscal 2016 – Norme metodologice si legislatie actualizata – Aprilie 2016 – ANAF 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Deduceri personale 2017 – Legislatie si mod de calcul 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Taxele pe dividendele platite companilor din UE sau din afara UE 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE