Detalii noi privind seminarul profesional “Impactul noilor Norme de aplicare a legislatiei a.m.e.f asupra managementului firmei de service case de marcat”

Patronatul Comercianților și Servisanților de Case de Marcat din România vine cu noi detalii privind seminarul profesional “Impactul noilor Norme de aplicare a legislatiei a.m.e.f asupra managementului firmei de service case de marcat”

Obiectivul Seminarului: sprijinirea managerilor firmelor membre in procesul de adaptare a afacerii cu case de marcat la schimbarile legislatiei si la noile conditii comerciale si concurentiale.

Concept: seminar interactiv.

Tehnica de lucru:

– analiza pe text a noilor Norme de aplicare a legislatiei a.m.e.f. si a OUG 28 (r);
– analiza comparativa a vechilor/noilor responsabilitati ale tehnicianului de service;
– pregatirea noului contract de service a.m.e.f. prin prisma modificarii legislatiei si aparitiei Registrului national de evidenta a a.m.e.f.

Data: marti, 23 ianuarie 2018
Locul: Bucuresti, Hotel Minerva, Sala Himalaya – Strada General Gheorghe Manu, nr 2-4, sector 1

Program: 9:30-16:30

Participanti: managerul si angajati ai firmei membre a Patronatului caselor de marcat.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

seminar profesional

Distribuie acest articol

Articolul anterior
23 Ianuarie 2018 – Seminar privind noua legislatie a caselor de marcat
Articolul următor
Seria seminariilor privind noile case de marcat organizate in 2018

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.