Patronatul Comercianților și Servisanților de Case de Marcat din România vine cu noi detalii privind seminarul profesional “Impactul noilor Norme de aplicare a legislatiei a.m.e.f asupra managementului firmei de service case de marcat”
Obiectivul Seminarului: sprijinirea managerilor firmelor membre in procesul de adaptare a afacerii cu case de marcat la schimbarile legislatiei si la noile conditii comerciale si concurentiale.
Concept: seminar interactiv.
Tehnica de lucru:
– analiza pe text a noilor Norme de aplicare a legislatiei a.m.e.f. si a OUG 28 (r);
– analiza comparativa a vechilor/noilor responsabilitati ale tehnicianului de service;
– pregatirea noului contract de service a.m.e.f. prin prisma modificarii legislatiei si aparitiei Registrului national de evidenta a a.m.e.f.
Data: marti, 23 ianuarie 2018
Locul: Bucuresti, Hotel Minerva, Sala Himalaya – Strada General Gheorghe Manu, nr 2-4, sector 1
Program: 9:30-16:30
Participanti: managerul si angajati ai firmei membre a Patronatului caselor de marcat.