• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta

acum 3 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Atunci cand ai un restaurant sau tii contabilitatea unuia, exista mai multe probleme specifice.
Iata numai cateva:

Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.752/2005 prevede ca gestiunea barurilor si a restaurantelor sa poata fi tinuta:

– prin evidentierea produselor preparate in restaurant sau bar,
– prin achizitia de materii prime si alte materiale.

SALT permite efectuarea rapida a inregistrarilor contabile care se fac in cazul tinerii evidentei prin achizitie de materii prime și respectiv marfuri, continand urmatoarele:
– achizitia de materii prime și respectiv marfuri, prin inregistrarea notelor de recepție;
– consumul materiilor prime, pe baza de lansari în producție initiate manual sau automat, pe baza cantitatilor negative de produse finite vandute
– cheltuielile cu materiile prime, care presupun obtinerea produselor alimentare sau a bauturilor, corectate în funcție de consumurile efective din gestiunea bucatariei sau a barului;
– inregistrarea veniturilor din vanzarea produselor finite se va realiza fie automat fie manual (descarcarea gestiunilor bazat pe centralizatoarele de iesiri), în functie de preferintele utilizatorului administrator de sistem.

La final, programul calculeaza in mod automat adaosul comercial aferent produselor ramase in gestiune.

Multe restaurante folosesc modulul SALT din suita DataLight in combinatie cu sistemul de management al stocurilor, din back-office. În acest caz, pentru a tine evidenta contabila, puteți alege intre metodele de gestiune FIFO și CMP (cost mediu ponderat). Un alt atu al managementui intuitiv este organizarea nomenclatorului de articole pe diferite clase: de materii prime, produse obtinute prin preparare, produse oferite in forma initiala, bauturi si tutun.

Mai jos, specialistii AttoSoft va aduc in atentie documentatia specifica pentru fiecare dintre acestea:

– materii prime sau marfa din depozit pentru care gestiunea este cea pentru magazia centrala unde se receptioneaza intrarea marfurilor.
– produse alimentare prin preparare: produse fara descarcare, gestiunea Restaurant; pentru fiecare articol se precizeaza pretul, fara TVA inclus.
– produse vandute in starea initiala: tot marfa in depozit, gestiunea Restaurant, pretul fara TVA.
– bauturi si tutun: aici sunt include bauturile alcoolice si nonalcoolice precum si produsele din tutun, tipul contabil Marfa in depozit.

Consultantii nostri au pregatit o prezentare detaliata a programului SALT, pe https://shop.attosoft.ro/88-soft-restaurant-salt . Pentru mai multe detalii, contactati-ne!

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

adaos comercial restaurant, back-office salt, contabilitate in restaurante

Distribuie acest articol

Articolul anterior
La Microsoft se va lucra 4 zile
Articolul următor
Când începe Vinerea Neagră, în România – Ofertele anului 2019

Te-ar mai putea interesa si:

Un software pentru compania Dvs. Solutii ERP pentru afaceri
25 septembrie 2015
Dezvoltarea companiei Dvs. se poate realiza prin creșterea vânzărilor
26 martie 2020
Noul Regulament General de Protectia Datelor, aplicabil din Mai 2018
8 iunie 2017

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE