Gestiunea, la fel ca si contabilitatea, are in spate o baza de date structurata pe mai multe planuri. Daca in contabilitate se lucreaza cu conturi, solduri si rulaje, in gestiune baza de date se structureaza pe:
– liste de produse/servicii;
– liste de preturi;
– date de identificare ale clientilor si furnizorilor;
– numarul, locatia si tipul gestiunilor.
De aceste informatii ai nevoie atunci cand intentionezi sa lucrezi cu un program nou de gestiune, astfel incat tranzitia sa fie cat mai usoara. Este bine sa utilizezi la maxim datele din gestiune: nu doar pentru scop strict contabil , de respectare a reglementarilor legale, ci si in scopuri extinse: de obtinere a unor rapoarte vitale pentru managementul companiei, CRM, previzionare a activitatii, etc.
Prin implementarea programului de gestiune din DataLight, veti avea posibilitatea de a participa activ la activitatile specifice de ofertare, aprovizionare, vanzari cât şi in urmărirea relaţiilor financiare cu clienţii şi furnizorii Dvs.
Spre deosebire de alte solutii software, Gestiune 3.0 acopera integral aspectele activităţii de comerţ – en gross, en detail sau prin agenţi de vânzare. Practic, cu acelaşi program se poate ţine evidenţa cantitativ – valorică a gestiunilor de magazin (la preţ de vânzare) şi gestiunilor de depozit (la preţ de furnizor). Avantajul este obţinerea de informaţii complete despre întregul proces de vânzare, indiferent de structura de vânzare a firmei.