Orice departament sau divizie din cadrul unei firme care lucreză cu bugete, are nevoie de un soft performant de lucru, și de măsurare a eficienței acesteia. Cu ajutorul modulului nostru, orice agent economic poate să își construiască bugete care să reflecte corect business-ul obiectivele sale strategice.
Soft-ul companiei noastre vă pune la dispoziție un mecanism de introducere a bugetelor pe fiecare departament, birou sau divizie, bugete ce se cumulează în mod automat și permit analize de tip “previzionat – realizat” imediate, pe baza datelor disponibile în sistem. Astfel, vorbim despre o centralizare simpla a datelor, analize directe și rapide.
Mai exact, modulul permite:
– configurarea clasificaţiei bugetare;
– înregistrarea prevederilor bugetare defalcate pe trimestre;
– consolidarea bugetului de venituri şi cheltuieli;
– rectificarea bugetului, fără restrângerea accesului la starea anterioară;
– detalierea cheltuielilor pe capitole, subcapitole, articole şi aliniate pe o structură configurabilă;
– deschideri şi repartiţii de credite pe titluri;
– gestiunea automatizată a registrului CFP;
– raportări specifice, de exemplu execuţie bugetară, fişe de credite, și cont de execuţie.
se permite introducerea automată a execuției salariilor atât în execuția bugatară, cât și în contabilitate
– se permite introducerea automată a datelor și produselor de pe o factură, informațiile urmând a se genera în ALOP, în jurnalele analitice din contabilitate, efectuandu-se atât recepția obiectelor de inventar sau a materialelor cât și recepția mijloacelor fixe.
Implementează acum soluția bazată pe centre de cost și articole de buget, ca să obți rapid beneficii semnificative de business: optimizează-ți costurile, descoperă cine este într-adevăr profitabil și ia deciziile bazate, întotdeauna, pe informatii complete.