DataLight Portal B2B – Canalul de vanzari Business to Business

Portalul B2B reprezinta un canal de vanzari specific, prin care o firma Dvs. permite partenerilor apropiati (distribuitori, re-selleri) sa vizualizeze informatii si chiar inregistreze comenzi direct in baza de date. Practic, partenerul re-seller are acces la un set limitat de informatii on-line, direct din baza Dvs. de date, precum stocurile disponibile (in clar sau cu masca), lista sa de preturi (conform contractului negociate), istoricul comenzilor deja inregistrare sau facturilor in sold pe care le are la Dvs. Clientul poate sa plaseze o comanda care este inregistrata dar nu este validata automat, (ea fiind supusa unei validari realizate de un operator uman). De asemeni, clientul poate solicita oferta pentru produsele care nu sunt in stoc (si la care i se va putea furniza informatii privind preturi si termeni de livrare).

Beneficiile pe care le aduce acest modul Managerilor sunt:

– Cresterea eficientei in relatia cu clientii mari, prin integrarea tuturor informatiilor necesare unui re-seller intr-o platforma simpla si eficienta.
– Cresterea eficientei echipei de vanzari, prin faptul ca o parte din comenzi nu mai sunt preluate si re-introduse in sistem de catre utilizatori. Informatia este deja in baza de date, in format electronic, introdusa de partenerul Dvs.
– O mai buna comunicare cu partenerii in anumite privinte, cum ar fi de exemplu soldul acumulat de re-seller. Acesta are acces la aceste informatii ori de cate ori realizeaza o comanda, lucru care poate avea un efect benefic asupra cash-flow-ului.
– Buget redus pentru implementarea sistemului – fiind bazat pe o platforma WEB, sistemul nu necesita instalarea de aplicatii dedicate la client (re-seller) si nici aplicatii/baze de date suplimentare.

Beneficiile pe care le aduce acest portal utilizatorilor sunt:

– Eliminarea muncii de rutina si a erorilor – clientul isi introduce singur comenzile in sistem, ceea ce elimina atat munca de preluare si transcriere a comenzii, dar si posibilitatea de a transcrie gresit coduri sau cantitati de produse.
– Posibilitatea de a valida manual sau automat comenzile, pe baza unor fluxuri de verificari presetate, legate de stocul disponibil, de soldul la partener s.a.m.d.
– Trimiterea automata a confirmarilor– sistemul are posibilitatea de a trimite notificari prin email privind comenzile inregistrate, atat firmei partener cat si in cadrul firmei.
– Configurarea simpla a conturilor de acces – prin simpla completare a utilizatorului si a unei parole, re-sellerul va avea acces la portalul B2B.
– Informare automatizata si rapida privind produsele / produsele echivalente precum si situatia financiara a clientilor, respectiv statusul comenzilor plasate de acestia.

Descrierea soluţiei

– Parte integrantă a unei soluţii ERP, special proiectată să optimizeze cerinţele de automatizare a canalului de vanzare prin distribuitori / re-selleri.
– Permite vizualizarea nomenclatorului de produse disponibile, odata cu alte informatii asociate, cum ar fi produsele echivalente, stocul disponibile (in clar sau prin masca de stoc), pretul negociat.
– Gestioneaza atat comenzi cat si cereri de oferte, in cazul in care produsele solicitate nu sunt pe stoc.
– Dispune de un sistem de notificari prin email, referitoare la comenzile care aiu fost plasate, atat catre clientul care a plasat comanda cat si la un utilizator intern.
– Ofera informatii privind lista facturilor in sold aferente re-sellerului respectiv. Informatia este preluata automat din baza de date, fara prelucrari intermediare.
– Permite vizualizarea comenzilor precedente, la nivel de produse, cu valorile aferente.
– Sistem de lucru ergonomic, gândit să diminueze timpul necesar verificarii datelor si validarea comenzilor.
– Managementul simplu al accesului la portal, prin gestionarea utilizatorilor si a parolelor in mod centralizat.
– Integrare cu sistem de gestiune pentru alte informaţii complete care gestioneaza operaţiunile de facturare, trezorerie, contabilitate, etc.dar si operatiuni conexe cum ar fi notificari SMS/email pentru solduri, inregistrare contabila, integrare cu sistem SFA pentru agenti de vanzari.

Pentru detalii, consultantii AttoSOFT va stau la dispozitie.

3 1
,
Articolul precedent
Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016
Articolul următor
Vanzarea afacerii este scutita de plata TVA – Codul fiscal 2016

Te-ar mai putea interesa si:

No results found

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu