Dacă le cumperi, produsele stricate pot fi înlocuite sau reparate şi de Black Friday

Vânzătorul este obligat să asigure garanția legală a produsului pe o perioadă de doi ani. Ceea ce poate să facă vânzătorul pentru tine este să-ți repare bunul, să-l înlocuiască cu altul funcțional sau chiar să-ți dea banii înapoi. Mai mult, dacă ai convenit cu comerciantul și asupra unei garanții comerciale, înseamnă că acesta și-a prelungit angajamentul de a-ți garanta bunul respectiv pentru o perioadă mai lungă. Tot ce trebuie să faci este să păstrezi bonul fiscal sau factura, precum și certificatul de garanție.

În principiu, nu ești obligat să-l returnezi în ambalajul original, dar trebuie returnate toate accesoriile cu care produsul a fost livrat inițial. Orice urmă de uzură adusă acestora scade valoarea produsului, deci nu vei mai putea recupera toți banii plătiți. De aceea, este indicat să nu utilizezi excesiv produsul și apoi să încerci să-l returnezi.

Vezi şi ce garanţii primeşti pentru un produs achiziţionat în regim seccond hand

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

produse stricate returnare

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Cum poţi să returnezi produsul cumpărat de Black Friday?
Articolul următor
Valabilitatea garantiei pentru produsele seccond hand, de Black Friday

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.