Daca ai magazin online, trebuie sa-ti angajezi un operator cu protectia datelor

Profilarea pe internet presupune o monitorizare periodică și sistematică a anumitor persoane prin strângerea și folosirea datelor personale ale acestora într-un scop sau altul (comercial, de exemplu). De obicei, magazinele online își profilează clienții care au conturi cu scopul de a-și adapta ofertele comerciale în funcție de aceștia.

Într-o asemenea situație, dintr-un regulament european aplicabil din mai 2018 inclusiv în România reiese că magazinele online vor avea obligația să-și desemneze un responsabil cu protecția datelor („data protection officer” sau DPO, pe scurt). DPO-ul va putea să fie ori un salariat nou sau actual, ori un colaborator extern (avocat sau altă firmă, de exemplu). Mai multe detalii aici.

2 0
, ,
Articolul precedent
Din Mai 2018, responsabilul cu protectia datelor se va regasi in orice institutie publica
Articolul următor
Bancile vor primi online popririle pe conturile contribuabililor

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu