• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Cum trebuie sa procedezi pentru a-ti schimba programul de gestiune

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Programul de gestiune este, pentru multe companii, „inima” firmei. Acel loc in care totul trebuie sa fie actualizat si bine structurat, tocmai pentru a sti din timp ce se poate sau nu se poate intreprinde, indeosebi din punct de vedere comercial si al managementului companiei.

In general, exista tendinta mutarii programului de gestiune catre solutii profesioniste, sau mult mai ofertante, dupa o perioada de timp. Evident, in acel moment apare intrebarea: „cum putem muta gesiunea in noul program cat mai usor si mai rapid?” Din fericire, exista solutii. Specialistii companiei noastre va stau la dispozitie, prezentandu-va gratuit modul de lucru cu Gestiune 3.0, despre care puteti afla amanunte aici.

Mai intai, trebuie stiut ca gestiunea, la fel ca si contabilitatea, se constituie pe o baza de date cu o strucura pe mai multe planuri. Asa cum in contabilitate lucram cu conturi, rulaje sau solduri, asa si in gestiune vom structura baza de date pe:

– liste de preturi;
– liste de produse sau servicii;
– date de identificare ale clientilor si furnizorilor;
– numarul, locatia si tipul gestiunilor;
– marca, tip;
– cantitati, volum;
– stocuri.

Acestea sunt informatiile de care avem neaparat nevoie, atunci cand dorim sa lucram cu un program nou de gestiune. Tocmai pentru ca tranzitia sa fie cat mai usor si rapid de facut.

Nu uitati ca este recomandat sa utilizati la maxim datele din gestiune, nu doar pentru scop strict contabil.

Aplicatiile complexe de la AttoSOFT, precum Gestiune 3.0 va ajuta si sa respectati reglementarile legale, dar si sa obtineti rapoarte vitale pentru managementul companiei, legate de previzionarea activitatii, preturi, disponibilitati, etc.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

schimbare program gestiune

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Legea falimentului personal intra in vigoare de la 1 August 2017
Articolul următor
Esalonarea la plata a obligatiilor fiscale restante 2017 – Comunicat DGRFP Galati

Te-ar mai putea interesa si:

La multi ani, tuturor copiilor, de ziua lor – 1 Iunie
1 iunie 2016
CONVENTIA ANUALA A PATRONATULUI CASELOR DE MARCAT – programul evenimentului – 2021
1 octombrie 2021
Nu e suficient că ţi-ai înlocuit casa de marcat! Service-ul este vital pentru ca afacerea ta să meargă ca pe roate, dar şi să scapi de amenzi!
18 septembrie 2019

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Avantajele emiterii unei proforme in locul facturii 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE