Programul de gestiune este, pentru multe companii, „inima” firmei. Acel loc in care totul trebuie sa fie actualizat si bine structurat, tocmai pentru a sti din timp ce se poate sau nu se poate intreprinde, indeosebi din punct de vedere comercial si al managementului companiei.
In general, exista tendinta mutarii programului de gestiune catre solutii profesioniste, sau mult mai ofertante, dupa o perioada de timp. Evident, in acel moment apare intrebarea: „cum putem muta gesiunea in noul program cat mai usor si mai rapid?” Din fericire, exista solutii. Specialistii companiei noastre va stau la dispozitie, prezentandu-va gratuit modul de lucru cu Gestiune 3.0, despre care puteti afla amanunte aici.
Mai intai, trebuie stiut ca gestiunea, la fel ca si contabilitatea, se constituie pe o baza de date cu o strucura pe mai multe planuri. Asa cum in contabilitate lucram cu conturi, rulaje sau solduri, asa si in gestiune vom structura baza de date pe:
– liste de preturi;
– liste de produse sau servicii;
– date de identificare ale clientilor si furnizorilor;
– numarul, locatia si tipul gestiunilor;
– marca, tip;
– cantitati, volum;
– stocuri.
Acestea sunt informatiile de care avem neaparat nevoie, atunci cand dorim sa lucram cu un program nou de gestiune. Tocmai pentru ca tranzitia sa fie cat mai usor si rapid de facut.
Nu uitati ca este recomandat sa utilizati la maxim datele din gestiune, nu doar pentru scop strict contabil.
Aplicatiile complexe de la AttoSOFT, precum Gestiune 3.0 va ajuta si sa respectati reglementarile legale, dar si sa obtineti rapoarte vitale pentru managementul companiei, legate de previzionarea activitatii, preturi, disponibilitati, etc.