Pentru corectarea sau anularea inregistrarii unei operatiuni, dupa emiterea bonului fiscal, utilizatorul trebuie sa intocmeasca un dosar care va cuprinde:

– sesizarea scrisa a persoanei care a efectuat gresit operatiunea, cu precizarea motivatiei de corectare sau de anulare a acesteia, precum si a numarului de ordine al bonului fiscal de corectat, a orei si minutului emiterii acestuia (de regula, in practica aceasta sesizare ia forma unui proces verbal).

– decizia scrisa de aprobare a corectarii operatiunii gresit efectuata, emisa de directorul financiar-contabil, contabilul-sef sau de alta persoana care raspunde de gestionarea patrimoniului unitatii;

– copie de pe nota sau notele de receptie si constatare de diferente, intocmite de la ultima inventariere pana la zi, prin care a fost stabilit pretul cu amanuntul al produsului sau produselor inregistrate gresit in aparatul de marcat electronic fiscal – aceasta este necesara in situatia in care pretul a fost introdus gresit in aparatul de marcat;

– nota de contabilitate care reflecta operatiunea efectuata.

0 0
Articolul precedent
Ce contin bonurile fiscale emise cu noile case de marcat
Articolul următor
Cererea de atribuire a numărului unic de identificare a aparatului fiscal din aplicaţia informatică a ANAF se poate depune si online prin SPV

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu