• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Cum sa alegi o casa de marcat pentru afacerea ta

acum 2 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Cum sa alegi o casa de marcat este un factor foarte important pentru succesul afacerii tale. Un registru de numerar indeplineste unele dintre cele mai importante responsabilitati ale intreprinderii: finalizarea unei tranzactii fara probleme, urmarirea inventarului si, bineinteles, pastrarea venitului in siguranta.

O casa de marcat potrivita poate fi uneori destul de greu de gasit. Consultantii nostrii au pregatit in continuare cateva sfaturi care iti vor usura aceasta decizie:

Evalueaza-ti afacerea – Nevoile afacerii tale ar trebui sa fie intotdeauna prioritare cand vine vorba de alegerea sistemului de gestionare al vanzarilor. Nu uita sa iei in considerare dimensiunea, inventarul si scopul general al afacerii tale. Un registru de numerar al unui restaurant va arata diferit comparativ cu o casa de marcat dintr-un cabinet stomatologic.

In plus, daca afacerea ta este orientata catre produs, vei dori sa iei in considerare dimensiunea inventarului tau. In acest caz, un sistem POS este ideal pentru afecerile cu stoc mare.

Gandeste-te la functiile suplimentare – Dupa cum am mentionat anterior, exista diferite tipuri de case de marcat pentru diferite tipuri de afaceri. Functiile suplimentare, cum ar fi ecranele tactile, se dovedesc destul de utile si usor de folosit pentru majoritatea inteprinderilor.

De asemenea, ar trebui sa fie luate in considerare detalii mici, dar importante, cum ar fi modalitatea de imprimare – rola de hartie clasica sau termica, deoarece prima varianta ar putea fi mai ieftina initial, dar achizitionarea de cartusuri poate ridica rapid costurile. Alte lucruri, cum ar fi caracteristicile de securitate optionale, pot fi, de asemenea, destul de folositoare in functie de natura afacerii.

Nu te opri la prima optiune! – Este usor sa intri in magazin si alegi prima casa de marcat atragatoare care pare sa se potriveasca intocmai cerintelor afacerii tale. Cu toate acestea este esential sa iti largesti sfera de optiuni. Daca esti in cautarea alternativelor mai ieftine, poate o casa de marcat second-hand va fi suficienta pentru a satisface nevoile tale actuale. In caz contrar, nu lua nicio decizie pripita inainte de a consulta o lista mare de modele. AttoSoft iti ofera, prin magazinul sau online, o gama larga de AMEF-uri.

Gasirea unei case de marcat necesita mult timp, dar pe termen lung este o decizie foarte importanta.

Oricat de mica sau mare este afacerea, daca ai de-a face cu publicul, la un moment dat va trebui sa efectuezi tranzactii si va fi absolut necesar sa investesti intr-o casa de marcat. Te asteptam la sediile noastre din Galati, Bucuresti si Brasov, pentru a face impreuna o evaluare a afacerii tale, respectiv, a ceea ce iti este necesar, din punct de vedere fiscal.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

amef-uri, case de marcat

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Hello, ANAF.. Is it me you’re looking for? Conectarea caselor de marcat prin SICSAR
Articolul următor
Soluții de management al stocurilor pentru compania dumneavoastră, din pachetul software DataLight

Te-ar mai putea interesa si:

Cate case de marcat erau conectate la serverul ANAF, la sfarsitul verii (2021)
28 septembrie 2021
Compania AttoSOFT a participat la conferinta sustinuta de ELO Romania
23 octombrie 2015
Colaborare mai ușoară cu partenerii din străinătate prin traducere automată în ERP!
19 mai 2022

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Procedura pentru atribuirea contractelor de catre beneficiarii privati ai finantarilor 2014-2020 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE