• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Cum poti verifica daca ai depus corect situatiile financiare pe anul trecut

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

Agentii economici pot depune situațiile financiare pentru anul 2016 direct la registratura unităților teritoriale ale MFP sau la oficiile poștale, dar și online, cu atașarea unei semnături electronice extinse.

Termenul-limită pentru depunerea situațiilor financiare și raportărilor contabile pentru anul 2016 este 30 mai 2017 în cazul societăților comerciale, respectiv 2 mai 2017 în cazul entităților fără scop patrimonial (asociații, fundații etc).

In cazul depunerilor online, pentru a verifica dacă acestea au fost depuse și corect, contribuabilii pot accesa următoarea adresă: https://www.anaf.ro/StareD112/, link la care se poate verifica, totodată, și depunerea corectă a altor declarații fiscale, inclusiv formularul 112.

În această pagină, trebuie să completați în câmpurile din tabel două numere diferite în funcție de modalitatea în care au fost depuse bilanțurile – pe internet sau direct la ghișeul instituției.
În cazul depunerii online, datele cerute sunt indexul de încărcare (codul primit la încărcarea raportărilor anuale pe portalul e-guvernare.ro) și codul de identificare fiscală (CIF) al societății pentru care a fost depusă raportarea anuală. În schimb, dacă documentele au fost aduse la ghișeu, va fi nevoie de numărul de înregistrare primit acolo și de CIF-ul companiei.

După completarea acestor două câmpuri, sistemul va genera o recipisă din care puteți afla informații referitoare la starea raportărilor anuale, adică dacă acestea au fost sau nu transmise corect.
În cazul în care recipisa pe care o veți primi după introducerea datelor menționate mai sus vă informează că „Nu există erori de validare”, înseamnă că toate criteriile de validare verificate de serverul central al MFP au fost îndeplinite. În această situație, raportările anuale au fost transmise corect.

În schimb, dacă sistemul va genera mesajul „Documentul are erori de validare”, înseamnă că documentul depus a primit număr de înregistrare și s-a emis recipisa, dar există erori în conținutul său.
În această situație trebuie să verificați recipisa primită și vă vedeți ce erori au fost constatate de sistem în document. Vă reamintim că, după corectarea erorilor indicate în recipisă, situațiile financiare anuale trebuie să fie depuse încă o dată.

Totodată, sistemul mai poate să genereze și mesajul „Fișierul depus nu este un document valid”. În acest caz, documentul pe care l-ați depus nu a fost deloc înregistrat. Este necesar să corectați documentul și să reluați depunerea.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

depunere date online, verificare situatii contabile

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Free app of the week – Google Play
Articolul următor
Depunerea online a situatiilor financiare contabile

Te-ar mai putea interesa si:

Scutirile de TVA si Normele privind scutirea de plata Taxei pe Valoare Adaugata pentru 2016
15 februarie 2016
Modificarile Codului fiscal privind impozitul pe profit – 2016
25 noiembrie 2015
OUG nr. 79/2017 – Cat vor plati PFA-urile la CAS si CASS in 2018
13 noiembrie 2017

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 10 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 9 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 8 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 7 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 6 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 5 views | under Stiri

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Aspecte legale ale emiterii facturilor pentru a fi onorate 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum se citeste si verifica o balanta contabila? 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Deduceri personale 2017 – Legislatie si mod de calcul 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Hristos S-a Înălțat 3 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • (II) – Metode de colectare a comenzilor în depozit, prin DataLight Picking Mobile 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE