Produsele cumpărate online pot fi returnate în 14 zile de la primire, fără să dai explicații comerciantului. Poți returna inclusiv produse cărora le-ai adus, spre exemplu, unele zgârieturi, dar e foarte posibil să primești înapoi mai puțini bani.
Același lucru poate fi valabil și pentru deteriorarea ambalajului original sau pentru că l-ai aruncat cu totul. Banii îi vei primi înapoi tot în 14 zile. Un comerciant nu-ți poate restricționa acest drept, nici chiar atunci când îți dă mai puțini bani înapoi pentru micile stricăciuni aduse de tine bunului.
Dacă dorești să returnezi produsul și să primești banii înapoi, magazinul nu te poate obliga să-ți alegi alt produs din magazinul lui. Aceasta nu poate fi decât o înțelegere între tine și magazin, nu este prevăzută de lege. Atenție la costurile de transport pentru retur! Tu ești cel responsabil de aceste costuri și ele nu-ți vor fi rambursate. Dacă însă, prin natura produsului, nu poți face returul prin poștă, magazinul/curierul trebuie să vină să-l ia de acasă de la tine, pe cheltuiala lui.
Vezi, în continuare, dacă produsele stricate pot fi înlocuite sau reparate şi de Black Friday