• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Cum poti deschide un tichet de asistenta, in cazul unui incident, la AttoSOFT

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

In interiorul Portalului dedicat partenerilor nostri, pentru a inregistra un caz/incident nou, utilizatorul trebuie sa apese butonul + din colțul stânga sus a listei de cazuri/incidente deschise. La apasărea acestui buton pe ecran apare un dialog care va solicita sa completati informațiile relevante pentru acest caz/incident:

– subiect: descrierea pe scurt a problemei
– descriere: prezentarea detaliata a problemei, cu cât mai multe informații relevante
– tip: tipul de problema pe care o completati. În funcție de tipul selectat cazul/incidentul va fi repartizat unui anumit departament, de aceea este important sa selectati tipul corect.
– nume: numele utilizatorului care declara problema
– telefon, email: date de contact ale utilizatorului care inregistreaza cazul/incidentul și care poate oferi detalii suplimentare privind problema declarata. De asemeni, aceste informații sunt necesare pentru ca personalul AttoSOFT sa poată valida împreuna cu un utilizator al clientului rezolvarea problemei declarate.
– prioritate: nivelul de prioritate al problemei,asa cum este perceputa de utilizatorul clientului.

După completarea informațiilor în ecran și apasarea butonului „Creaza tichet”, Portalul va verifica dacă toate campurile obligatorii (marcate cu simbolul *) sunt completate, apoi va insera tichetul în baza de date a AttoSOFT.

Pentru a verifica dacă tichetul este inserat corect în baza de date AttoSOFT este suficient sa apasati butonul de rencarcare a listei de tichete. După apasarea butonului, în lista de cazuri/incidente deschise va aparea tichetul nou creat.

Pentru a vizualiza detaliile și status-ul unui caz/tichet deschis, este suficient sa apasati dublu-click pe linia acelui caz/tichet. Pe ecran se va deschide o pagina dedicata acelui caz/incident, în care găsiți toate detaliile cazului/incidentului, precum și rezolvarile care au fost introduse pana la acel moment.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

attosoft tichet

Distribuie acest articol

Articolul anterior
ANAF incepe controlul magazinelor online – Martie – Aprilie 2017
Articolul următor
Solutii software pentru afaceri, create si implementate special pentru smartphone-uri

Te-ar mai putea interesa si:

Casele de marcat cu jurnal electronic dedicate transportatorilor de persoane
20 august 2020
Din 2018 se introduc POS-urile in Posta Romana – La ghisee se poate plati cu cardul
9 august 2017
Avizarea noilor case de marcat se apropie de final!
27 aprilie 2018

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 10 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 5 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Colaborare mai ușoară cu partenerii din străinătate prin traducere automată în ERP! 4 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 3 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • DataLight pe intelesul tuturor – Proceduri de lucru cu Alerte si InfoSold 3 views | under Stiri

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre avantajele porturilor USB type C 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Actele fiscale care nu impun necesitatea unei stampile sau semnaturi – Ordinul ANAF 1155/2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noul Cod fiscal 2016 – Norme metodologice si legislatie actualizata – Aprilie 2016 – ANAF 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Deduceri personale 2017 – Legislatie si mod de calcul 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Taxele pe dividendele platite companilor din UE sau din afara UE 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE