Cum poti creste productivitatea magazinului tau prin CENTO si SALT

Domeniul retail este unul plin de provocari, iar orice business de succes are la baza cateva reguli pe care le respecta cu strictete. Fiecare activitate din magazin te poate costa timp si bani pe care le poti investi in alte strategii care te pot ajuta sa iti dezvolti afacerea. AttoSoft va propune cateva solutii eficiente pentru administrarea propriului business.

Asa ca, iata cum poti sa cresti productivitatea magazinului tau, apeland la solutiile noastre pentru industria de retail si horeca (Cento & Salt), si sa folosesti din plin resursele pe care le ai la indemana:

Foloseste tool-uri automate

Automatizarea reprezinta un mare avantaj pentru orice tip de business, iar domeniul retail nu face exceptie. Unul dintre dispozitivele care te pot ajuta sa simplifici si sa eficientizezi activitatea magazinului este un generarea facturilor aferente bonurilor fiscale emise. Acest lucru se poate realiza in fiecare magazin in parte, functionalitiate foarte utila in special in cazul magazinelor cu mai multe puncte de lucru. Clientul poate primi factura in acelasi magazin in care a facut cumparaturile, fara drumuri
suplimentare.

In cazul magazinelor care vand produse vrac / cantaribile, sistemul informatic CENTO propune o automatizare a procesului de vanzare a produselor cantarite. Exista varianta conectarii directe a cantarului la PC-ul pe care ruleaza programul de vanzari sau posibilitatea de a folosi cantare care genereaza coduri de bare pentru produsul cantarit (in special ergonomic si ieftin pentru magazine cu mai multe posturi de vanzare).

Mentine angajatii motivati

Orice afacere functioneaza eficient cu ajutor angajatilor bine pregatiti si care sunt motivati sa duca la bun sfarsit taskurile zilnice. Asigura-te ca fiecare angajat este instruit, cunoaste foarte bine produsul sau produsele pe care le vinde, dar si ca le oferi training in mod regulat pentru a-si face treaba din ce in ce mai bine. Specialistii AttoSoft, va ofera gratuit, sesiuni de instruire privind progamele noastre.

O modalitate de motivare a angajatilor este punerea la dispozitia acestora a unor unelte simple si intuitive, care sa le usureze munca de zi cu zi. Interfata prietenoasa a sistemului CENTO ofera un mediu de lucru relaxat si intuitiv, care nu ridica probleme deosebite de acomodare.

Atrage atentia clientilor

Pentru a creste vanzarile este important sa stii cum sa anticipezi nevoie clientilor si sa le oferi produsele necesare, astfel incat sa ai siguranta ca vor deveni clienti fideli. E necesar ca, inainte de toate, sa ai un proces de vanzare simplu, rapid si mai ales corect, care sa favorizeze o relatie pe termen lung cu clientii magazinului.

Totodata, asigura-te ca atmosfera din magazin este primitoare si ca produsele sunt la vedere si usor de gasit. Cu alte cuvinte, magazinul trebuie organizat intr-un mod intuitiv si ar trebui sa aiba zone unde clientii pot sta jos si se pot odihni, in timp ce fac cumparaturile.

Administrarea unei afaceri de retail poate fi destul de dificila, dar, daca stii cum sa te organizezi si folosesti solutii eficiente, rezultatele sunt pe masura. Va asteptam cu incredere pentru a va face o prezentare gratuita a solutiilor noastre de retail. Pentru mai multe detalii, vizitati-ne pe www.shop.attosoft.ro

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

program cento, retail si horeca, salt soft

Distribuie acest articol

Articolul anterior
În Cluj, un robot, în loc de casă de marcat, la o cantină
Articolul următor
Cum iti fidelizezi clientii magazinului, prin DataLight Fidelizare

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.