Fidelizarea clientilor si loialitatea fata de un brand, reprezinta viitorul comertului, indiferent daca acesta este unul traditional sau electronic. Din acest punct de vedere, devine tot mai greu si mai scump sa atragi clienti noi, in contextul in care competitia e la un pas / click distanta. Prin solutiile integrate, oferite de AttoSoft, atat informatizarea unui magazin traditional cat si crearea unui magazin online este o cale majora de a va creste vanzarile prin fidelizarea a cat mai multi clienti intr-un timp cat mai scurt.
Magazinele traditionale trebuie sa tina cont de mecanismele de fidelizare ca nivel superior al tehnicilor de atragere a clientului in magazin. Carduri de fidelizare, promotii pe termen scurt pentru produsele ‘tractor’ sunt elemente care determina clientul sa aleaga un magazin in detrimentul altuia.
Managementul corect si la timp al mecanismelor de fidelizare sunt in automatizate in foarte mare masura in sistemul informatic de la AttoSOFT, ceea ce permite managerului de magazin sa obtina un portofoliu substantial de clienti fideli cu minim de efort.
Conform staticilor din domeniul marketingului on-line, doar magazinele online care se focuseaza intr-un mod sau altul pe fidelizare, vor fi mai durabile si mai profitabile decat cele ce tintesc mereu sa aduca clienti noi. Fidelizarea nu se manifesta doar prin clienti care repeta experienta de cumparare, ci si prin costuri mai scazute de logistica aferente achizitiilor acestora (de exemplu, clientii fideli returneza mai rar produse decat clientii noi).
Indiferent de tipul de magazin (traditional sau online) si de mecanismele de fidelizare alese, aceasta nu inseamna ca trebuie sa se renunte la eforturile de a obtine clienti noi. Cele doua procese (aducerea de noi clienti si respectiv retentia acestora) trebuie sa ai un balans potrivit, ce impune lucrul din ambele directii, in mod constant. Deci nu uitati, in momentul in care ati acumulat un numar de clienti, incepeti sa ii fidelizezi si sa creati o loialitate a acetira. A ta fata de client, si a lui fata de magazinul sau preferat.
Datalight Fidelizare reprezita aplicatia software dedicata fidelizarii clientilor, prin intermediul instrumentelor specifice pe care le contine si care pot fi administrate cu usurinta: vouchere, gift-card-uri, discount-uri de fidelitate sau plati cu puncte de fidelitate.
Dincolo de cresterea afacerii, ca beneficiu principal al aplicatiilor noastre, existe numeroase avantaje pe care le ai.
– De indata ce ai configurat in cadrul modulului instrumentele de fidelizare, poti avea garantia faptului ca acestea vor fi aplicate automat doar in conditiile setate de tine.
– Setezi variabilele instrumentelor de fidelizare asa cum iti doresti: valabilitate, beneficiari, produsele sau categoriile de produse participante, sau locatiile in care aceste instrumente sunt active.
– In functie de volumul si recurenta activitatii de cumparare a fiecarui client, acesta poate accede automat la o categorie superioara sau poate fi redistribuit intr-o categorie inferioara, daca setarile au fost astfel definite.
Daca nu te-ai prins inca, discut despre idei care te pot ajuta in conceperea unui program de fidelizare care iti creste vanzarile cu costuri minime sau daca merita sa iti bati capul cu asa ceva. Apeleaza-ne acum! mobil: 0372.168.195, fix: 0236.470.000 interior 3, e-mail: office@attosoft.ro