• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Cum îți deduci contravaloarea casei de marcat achiziționată, din profit sau venit

acum 2 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Firmele, microîntreprinderile sau persoanele fizice autorizate își vor putea deduce din impozitul pe profit sau pe venit, după caz, contravaloarea caselor de marcat achiziționate și puse în funcțiune, conform unui proiect de lege aprobat de Parlament.

Firmele trebuiau să aibă noile case de marcat funcționale de câțiva ani, dar, după ce a introdus această obligație fără ca pe piață să fie disponibile asemenea aparate de marcat, Guvernul a acordat mai multe păsuiri. În prezent, nerespectarea obligației este încă sub incidența Legii prevenirii, astfel că firmele găsite fără noile case primesc un plan de conformare și nu direct amendă.

Totodată, operatorii economici, persoane fizice, vor putea deduce contravaloarea caselor de marcat achiziționate și puse în funcțiune din impozitul pe venit datorat pe anul curent. Măsura se va aplica pentru casele de marcat achiziționate și puse în funcțiune în anul 2018, în anul 2019, precum și cele puse în funcțiune în anul 2020 înaintea intrării în vigoare a noii legi.

De asemenea, măsura se va aplica și contribuabililor care intră sub incidența impozitului specific unor activități, respectiv pentru industria HoReCa. Costul cu achiziția caselor de marcat se scade din impozitul specific în anul în care au fost puse în funcțiune, în limita impozitului specific datorat pentru anul respectiv. În cazul tututror contribuabililor, sumele care nu sunt scăzute din impozit se reportează în anul următor, pe o perioadă de 7 ani consecutivi.

Modifările legislative se încadrieaza într-un Proiect de Lege pentru modificarea și completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal – Iunie 2020

Nu ai găsit o casă de marcat potrivită magazinului tău? Te așteptăm pe www.casedemarcat.eu

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

cod fiscal, deducere cost casa marcat, impozite

Distribuie acest articol

Articolul anterior
AttoSoft te sprijina in activitatile de dezvoltare a afacerilor din domeniul agricol
Articolul următor
Apple Pay va permite plăți prin coduri QR, o metodă mai sigură de plată în pandemie

Te-ar mai putea interesa si:

Avantajele renuntarii la hartie si beneficiile biroului informatizat intr-o companie
4 mai 2016
Ca partener AttoSOFT, esti complet informat in privinta noutatilor din programele companiei noastre
7 martie 2017
De ce ai nevoie pentru a accesa Portalul Clientilor AttoSOFT?
6 martie 2017

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 5 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 3 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Apeluri telefonice de calitate, prin VoLTE – voice over LTE – Long Term Evolution 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Schimbarea cotei de TVA, de la 24 la 9 % – In atentia partenerilor AttoSOFT 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 2 views | under Stiri

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce carduri sunt acceptate la plata impozitelor locale catre ANAF 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE