• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Cresterea fortei de vanzari in compania Dvs., prin implementarea solutiilor ERP DataLight

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

De multe ori, mecanismul de vânzare din cadrul unei firme impune o succesiune continuă de documente care sunt operate de o echipă „multifuncţională”, ce îşi desfăşoară activitatea in mai multe puncte de lucru. Multitudinea clienţilor, articolelor sau documentelor implică depunerea unui efort semnificativ pentru a opera şi comunica aceste documente, de cele mai multe ori survenind şi anumite erori pe flux.

Inerent, clienţii şi partenerii companiei devin nemulţumiţi din cauza întârzierilor care apar în procesul de livrare, în timp ce angajaţii sunt striviţi de sarcinile birocratice – trebuind să lucreze ore suplimentare pentru a face faţă cerinţelor din piaţă. Mai mult, echipa de management va deveni nemultumită vis-a-vis de performanţele angajaţilor; aceştia, la rândul lor, sunt demotivaţi în privinţa mediului de lucru şi faptului că nu mai au timp să genereze noi oportunităţi de afaceri din cauza sarcinilor de rutină, plictisitoare. Ca atare, costurile operaţionale cresc la un nivel nejustificat.

Compania AttoSOFT oferă mediului de afaceri soluţiile suitei DataLight Enterprise, prin intermediul cărora procesul de vânzare automatizată facilitează semnificativ lucrul şi comunicarea în echipă, permiţănd reutilizarea informatiilor din in sistem, copierea documentelor din alte documente anterioare pe flux şi predefinirea centralizată a strategiei de vânzări, în aşa fel încât acestea să se aplice automat.

Drept urmare, prin implementarea şi utilizarea proceselor de vânzare automată oferite de compania AttoSOFT, ca beneficii ale soluţiilor software ERP, se poate reduce cu până la 70% timpul necesar operării documentelor de vânzare (ofertă, comandă, aviz şi factură), eliminându-se toate erorile umane de operare. Mai mult decât atât, partenerii Dvs. de afaceri vor fi multumiţi, în timp ce angajaţii vor fi motivaţi în a ajuta la cresterea performanţelor firmei.

Pentru o prezentare gratuită a soluţiei care se potriveşte companiei Dvs., contactaţi-ne aici.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

automatizare vanzari, erp pentru companii, tehnici de vanzare

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Legea concurentei va impune comerciantilor sa comunice preturile, din 2016 catre Consiliul Concurentei
Articolul următor
Codul de procedura fiscala din 2016 si obligatiile fiscale scadente inainte de termen

Te-ar mai putea interesa si:

Ca partener AttoSOFT, esti complet informat in privinta noutatilor din programele companiei noastre
7 martie 2017
Comandă acum la cel mai bun preț noile case de marcat! Rezervă on-line!
15 mai 2018
Documentatie tehnica privind trecerea la noile cote de TVA din 2016
21 decembrie 2015

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 4 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 4 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 4 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Importanta istoricului comenzilor clienti/furnizori in dezvoltarea relatiilor cu ambii parteneri 2 views | under Stiri

  • Declaratia 061 privind sediile secundare – legislatie 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 2 views | under Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE