De multe ori, mecanismul de vânzare din cadrul unei firme impune o succesiune continuă de documente care sunt operate de o echipă „multifuncţională”, ce îşi desfăşoară activitatea in mai multe puncte de lucru. Multitudinea clienţilor, articolelor sau documentelor implică depunerea unui efort semnificativ pentru a opera şi comunica aceste documente, de cele mai multe ori survenind şi anumite erori pe flux.
Inerent, clienţii şi partenerii companiei devin nemulţumiţi din cauza întârzierilor care apar în procesul de livrare, în timp ce angajaţii sunt striviţi de sarcinile birocratice – trebuind să lucreze ore suplimentare pentru a face faţă cerinţelor din piaţă. Mai mult, echipa de management va deveni nemultumită vis-a-vis de performanţele angajaţilor; aceştia, la rândul lor, sunt demotivaţi în privinţa mediului de lucru şi faptului că nu mai au timp să genereze noi oportunităţi de afaceri din cauza sarcinilor de rutină, plictisitoare. Ca atare, costurile operaţionale cresc la un nivel nejustificat.
Compania AttoSOFT oferă mediului de afaceri soluţiile suitei DataLight Enterprise, prin intermediul cărora procesul de vânzare automatizată facilitează semnificativ lucrul şi comunicarea în echipă, permiţănd reutilizarea informatiilor din in sistem, copierea documentelor din alte documente anterioare pe flux şi predefinirea centralizată a strategiei de vânzări, în aşa fel încât acestea să se aplice automat.
Drept urmare, prin implementarea şi utilizarea proceselor de vânzare automată oferite de compania AttoSOFT, ca beneficii ale soluţiilor software ERP, se poate reduce cu până la 70% timpul necesar operării documentelor de vânzare (ofertă, comandă, aviz şi factură), eliminându-se toate erorile umane de operare. Mai mult decât atât, partenerii Dvs. de afaceri vor fi multumiţi, în timp ce angajaţii vor fi motivaţi în a ajuta la cresterea performanţelor firmei.
Pentru o prezentare gratuită a soluţiei care se potriveşte companiei Dvs., contactaţi-ne aici.