Grupați clienții pe rute de vizitare pe care le atribuiți agenților de vânzări. Clienții vor fi vizitați cu regularitate, obișnuindu-se să cumpere ritmic produse de la dumneavoastră. În acest fel se vor obține creșteri constante ale vânzărilor.
Alocați agenților de vânzări targete de vânzări pentru fiecare grupă de marfă, pentru a urmări periodic realizarea acestora și pentru a lua măsurile necesare realizării lor. Impuneți astfel ritmul de vânzări necesar atingerii obiectivelor pe care vi le-ați propus.
Impuneți agenților de vânzări preluarea comenzii de la sediul / punctul de lucru al clienților. Îmbunătățiți astfel relația inter-umană cu clienții, întreaga ofertă de produse din portofoliu poate fi prezentată, culegeți informații despre produsele concurente. O relație bună cu clienții înseamnă vânzări crescute pe termen lung.
Creați stocul optim de mărfuri pentru a putea onora toate comenzile clienților, dar fără a crea supra stocuri cu blocare de bani. Veți obține echilibrul perfect între cantitate și diversitate, cu cel mai scăzut cost.
Asigurați-vă că toate înțelegerile comerciale pe care le aveți cu clienții sunt respectate de agenții de vânzări, pentru relații de lungă durată și impuneți rapid pe piață politica de vânzări adoptată.
Extindeți distribuția și la persoane fizice, păstrând o evidență a vânzărilor și a stocurilor riguroasă. Emiteți simplu și automat bonuri fiscale pentru aceste vânzări.
Recompensați agenții de vânzări după rezultatele pe care le au în vânzări și în colectarea soldurilor, pentru a stimula performața. Odată cu creșterea vânzărilor, crește și satisfacția vânzătorilor. Totodată, puteți reduce sau elimina facturile neplătite sau cu termene de plată depășite.
Puneți în practică cu ușurință aceste recomandări cu DataLIGHT® Distribuție, program software specializat. Pentru asta îți stau la dispoziție specialiștii AttoSOFT!