• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Contribuabilii pot primi documentele solicitate de la ANAF, si prin E-mail, incepand din Aprilie 2017

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

Ordinul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) nr. 1.023/2017, stabileşte o altă procedură de administrare și monitorizare a marilor contribuabili. In cadrul acesteia, solicitarea documentelor de către firme se face printr-o cerere adresată Direcției Generale de Administrare a Marilor Contribuabili, astfel:

– înregistrare la registratura direcţiei;
– transmitere prin poştă;
– transmitere prin alte mijloace, inclusiv prin mijloace electronice de comunicare la distanță (fax, e-mail).

De altfel, aceste posibilități erau posibile și anterior, conform vechii proceduri. Noutățile vin însă în ceea ce privește variantele prin care Fiscul va comunica marilor contribuabili documentele solicitate de aceștia. Concret, comunicarea are loc acum după cum urmează: 

– la domiciliul fiscal al marelui contribuabil ori a împuternicitului acestuia, direct, dacă se asigură primirea sub semnătură a documentelor;
– prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire;
– prin mijloace electronice de transmiterea la distanță, la cererea contribuabilului.

Așadar, observăm introducerea variantei transmiterii documentelor solicitate Fiscului prin fax sau e-mail, o măsură în avantajul firmelor.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Clientii Dvs. in centrul atentiei, prin sistemul informatic CRM
Articolul următor
In Mai 2017 se lanseaza Nokia 3310 in reteaua 3G

Te-ar mai putea interesa si:

Cadourile si tichetele de masa pentru angajati nu se mai impoziteaza din 2016
3 mai 2016
Inregistrarea la cerere privind sistemul TVA la incasare, din 2016
16 februarie 2016
Noul Regulament General privind Protecția Datelor în sectorul public aplicabil din 2018
26 septembrie 2017

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 10 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 9 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 8 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 7 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 6 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 5 views | under Stiri

  • Aspecte legale ale emiterii facturilor pentru a fi onorate 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Despre avantajele porturilor USB type C 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Verificare online parteneri ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 3 views | under Stiri

  • Ce acoperă garanția unei case de marcat cu jurnal electronic 3 views | under Stiri

  • Zanco Fly – cel mai mic telefon din lume 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE