• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – forță de vânzări
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Conectează-ți magazinul online în programul de gestiune cu eCommerce Connector!

11 martie 2022
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Este anul 2022 – era comerțului post-pandemie deja a început. Vremurile magazinelor exclusiv fizice de tip „brick-and-mortar” sunt pe cale de dispariție, iar antreprenorii proactivi profită de toate avantajele utilizării unui magazin online ca și completare a activităților de vânzări fizice.

Deschiderea și administrarea unui magazin online nu mai reprezintă o provocare. Ai de ales din zeci de platforme de tip „e-commerce” create special pentru a face acest lucru cât mai simplu și eficient – PrestaShop, Shopify, OpenCart, Magento, Emag Marketplace etc. Iar acum, poți gestiona împreună toate activitățile din magazinul tău fizic și cel online din aceeași interfață, cu modulul eCommerce Connector!

Nomenclatoare, stocuri, prețuri, promoții, clienți, facturi – totul într-un singur loc!

eCommerce Connector este o aplicație care creează o linie directă de comunicare între programul de gestiune ERP al firmei și magazinul tău online. Această comunicare se face printr-un API (Interfață de Programare Aplicație) care are acces atât la baza de date a firmei, cât și la platforma e-Commerce folosită.

Magazinul online preia date din programul de gestiune:

  • Sunt actualizate în timp real toate informațiile de produse (stocuri, nume, descrieri, prețuri, etc) în magazin
  • Magazinul online preia notificări / avertismente din ERP („în stoc furnizor”, „stoc limitat furnizor”, etc)
  • Magazinul online primește automat actualizări speciale (schimbare cotă TVA, stocuri limitate, promoții, etc)

Programul de gestiune preia date din magazinul online:

  • Comenzile nou-intrate sunt preluate automat în ERP pentru procesare și intrare în gestiune
  • Sunt actualizate în ERP datoriile către terți (firme curierat, montaj, etc) cu trasabilitate pe comenzi
  • Pe baza vânzărilor online, programul de gestiune îți oferă rapoarte de performanță per produs, furnizori, etc.

Totul este actualizat corect și în timp real!

Nu mai e nevoie să verifici manual stocurile!

Ai rapoarte detaliate pentru a lua decizii optime!

Procesează automat vânzările online – de la comandă până la gestiune!
APELEAZĂ UN CONSILIER SOFTWARE – 0730 050 353
Detalii tehnice eCommerce Connector:
Tip licențăDefinitivă
Modalitate de livrareElectronic (descărcare kit instalare)
Tipuri conectareaplicație executabilă Windows (doar pentru anumite platforme e-commerce) sau interfață API compatibilă PHP versiunea 7.x.
Platforme e-commerce compatibilePrestaShop, Magento, Shopify, Emag Marketplace, OpenCart, Deutz, Asana ș.a.
IntegrareDataLight Gestiune, MyManager Enterprise

Modulul eCommerce Connector este disponibil ca și Add-On în cadrul programelor DataLight Gestiune 3.0 și MyManager Enterprise. Apelează un consilier AttoSoft pentru mai multe detalii!

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

programe informatice attosoft, software ecommerce

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Ghid complet generare automată bilanț 2021!
Articolul următor
Tehnologiile integrate de AttoSoft în dezvoltarea sistemului DataLight ERP

Te-ar mai putea interesa si:

Cat timp se pastreaza role jurnal emise de casele de marcat, conform legislatiei in vigoare
15 septembrie 2017
Protejează-ti investitiile printr-un control eficient!
15 martie 2018
Soluții de lucru la distanță pentru succesul business-ului tău
8 aprilie 2020

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 12 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 8 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 6 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 6 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 5 views | under Stiri

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Conectează-ți magazinul online în programul de gestiune cu eCommerce Connector! 4 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 4 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Cum se citeste si verifica o balanta contabila? 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • E-Factura – noua soluție privind factura electronică 3 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Actele fiscale care nu impun necesitatea unei stampile sau semnaturi – Ordinul ANAF 1155/2016 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Meniu