Controlează realizările mecanicilor, costul reparației și stocul de piese.
Devizul electronic – documentul care te va scăpa de multă bătaie de cap. În primul rând, te va scăpa de multe hârtii. După ce s-a emis devizul pentru repararea unui utilaj, iar clientul a fost de acord, acesta poate fi transformat automat în factură.
Se întâmplă des ca, atunci când utilajul este în service să se constată că, pe lângă estimarea inițială, mai e nevoie și de alte piese ce trebuie înlocuite. Programul te ajută să nu ai pierderi pentru că totul trebuie contorizat: nu îți va permite să scoți nimic din stoc înainte de a fi trecut în deviz. În acest fel, ții sub control stocul de piese și elimini pierderile.
Timpii mecanicilor. Tot în deviz va fi evidențiat timpul pe care îl alocă fiecare mecanic reparării unui utilaj, cât și suma care s-a încasat în urma muncii lui. Va fi simplu să îi stimulezi raportat la realizările fiecăruia.
Nu mai repari piese ieșite din garanție. Când primești în service un utilaj pentru reparare ai două variante: fie îți crezi clientul pe cuvânt că este în garanție, fie scotocești prin hârtii ca să vezi data de montaj a piesei. Alege a treia variantă: intră în program și accesează întregul istoric al utilajului. Vei vedea dintr-o privire ce piese au fost schimbate, când au fost montate, precum și perioada de garanție a fiecăreia. Mare economie de timp și de bani!
Crește vânzările utilajelor. Ajută-ți agenții de vânzare să încheie mai multe contracte. Un program special creat îi va ajuta să gestioneze discuțiile pe care le-au avut, precum și ofertele pe care le-au făcut sau urmează să le facă. În felul acesta se elimină complet riscul de a uita cu cine și ce au discutat. Totul va fi notat în program.