• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Cine este eligibil in a obtine bani europeni in cadrul programului de finantare Diaspora Start Up

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Ghidul Programului „Diaspora Start-Up” lansat în dezbatere publică până pe 23 septembrie 2016 de MFE stabileşte că, pentru a fi eligibili să primească spijinul financiar, cetăţenii români în vârstă de cel puţin 18 ani trebuie să facă dovada rezidenței sau a domiciliului în străinătate pe durata a cel puțin un an din ultimii trei ani. Totodată, trebuie îndeplinite şi următoarele condiţii:

– să intenţioneze să înființeze o afacere nonagricolă în mediul urban;
– să aibă reşedinţa sau domiciliul în mediul rural sau în cel urban, într-una dintre cele şapte regiuni mai puțin dezvoltate ale României, respectiv Nord-Est, Nord-Vest, Vest, Sud-Vest Oltenia, Centru, Sud-Est sau Sud Muntenia – aşadar, nu în Bucureşti-Ilfov!;
– să aibă reședința sau domiciliul în regiunea în care se implementează proiectul;
– să demonstreze experienţa antreprenorială prin documente de înfiinţare a unei societăţi comerciale în străinătate, precum şi prin documente care să ateste experienţa specifică în domeniul în care doreşte sa iniţieze o afacere prin intermediul programului analizat sau:
– – să demonstreze capacitatea tehnică şi profesională prin: contract de muncă, contract de colaborare etc. în domeniul în care doreşte să iniţieze o afacere prin intermediul programului;
– – să demonstreze expertiza prin documente, recunoscute de statul român, care să ateste finalizarea studiilor de specialitate în cadrul unor instituţii de învăţământ superior din străinătate, precum şi alte documente ce atestă certificări/formări ca urmare a unor cursuri de scurtă durată în domeniul în care doreşte să iniţieze o afacere prin intermediul programului.

Cu alte cuvinte, grupul ţintă căruia i se adresează linia de finanţare analizată azi este format din persoane fizice care îndeplinesc condiţiile enumerate anterior, ca de exemplu: şomeri, persoane inactive, persoane care au un loc de muncă și înființează o afacere în scopul creării de noi locuri de muncă etc.

Nu în ultimul rând, este important să precizăm că tinerii între 16 şi 24 de ani care nu urmează nicio formă de învăţământ şi nici nu au un loc de muncă nu sunt eligibili pentru a solicita finanţarea. De altfel, aceştia pot beneficia de măsuri pentru înființarea de afaceri, inclusiv sprijin sub formă de consiliere, formare sau mentorat în cadrul altor scheme de minimis ale POCU.

Descarcare Ghid Program „Diaspora Start-Up”.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

eligibilitate diaspora startup, ghidul solicitantului

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Diaspora Start Up – Finantari pentru deschiderea unei afaceri in Romania
Articolul următor
Rambursarea TVA pentru importurile si achizitiile din statele UE – 30 Septembrie 2016

Te-ar mai putea interesa si:

Protejează-ti investitiile printr-un control eficient!
15 martie 2018
Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP!
2 martie 2022
E-Factura – noua soluție privind factura electronică
1 noiembrie 2021

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Procedura pentru atribuirea contractelor de catre beneficiarii privati ai finantarilor 2014-2020 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE