• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Centrul National de Informatii Financiare – incepand cu 1 Septembrie 2017

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

Potrivit unui Memorandum adoptat de Guvern, se va constitui Centrul National pentru Informatii Financiare, structura informatica ce ar urma sa unifice toate bazele de date legate de fiscalitate, cu sustinerea STS.

Centru va fi înființat în aparatul central al Ministerului Finanțelor Publice, până la 1 septembrie 2017, prin comasarea tuturor structurilor din minister și instituțiilor subordonate cu atribuții în tehnologia informației și comunicațiilor (structuri din MFP, ANAF – aparat central și direcții generale regionale, Agenția Națională de Achiziții Publice și Comisia Națională de Prognoză).

Centrul Național pentru Informații Financiare va fi ulterior dezvoltat conform unui plan de măsuri stabilit prin Memorandum.

Pe termen scurt, respectiv pentru 2017-2018, Planul de măsuri include:
– desemnarea și tratarea Sistemului Informatic al MFP ca infrastructură critică de interes național
– elaborarea unei Strategii unitare de dezvoltare și menținere în funcțiune a Sistemului Informatic al MFP
– stabilirea necesarului de resurse și alocare de fonduri necesare pentru servicii de menținere și pentru înnoirea etapizată a infrastructurii hardware și software a Sistemului Informatic al MFP
– angajare de personal de specialitate TIC la nivel central și local
– implementarea mai multor proiecte în curs: Factura electronică, centralizarea sistemului de administrare a creanțelor bugetare etc.

Pe termen mediu, respectiv pentru 2018-2020, acest Centru consolidat administrativ are mai multe obiective, între care:
– Implementarea proiectului de interconectare a caselor de marcat
– Centralizarea sistemului informatic al Trezoreriei statului și diversificarea serviciilor oferite
– Implementarea unor măsuri de simplificare a procedurilor administrative aplicabile cetățenilor

– Extinderea utilității și utilizării ”Spațiului Privat Virtual” la nivelul celorlalte instituții publice centrale și locale,
– Furnizarea către cetățeni a informațiilor privind bunurile impozabile luate în calcul la stabilirea obligațiilor fiscale ale acestora, colectate și consolidate la nivelul sistemului informatic securizat „PatrimVen”, vezi detalii
– Furnizarea către cetățeni a informațiilor privind obligațiile fiscale și nefiscale „IMPTAX”,
– Crearea și operaționalizarea identității fiscale electronice a persoanei fizice, pentru a facilita interacțiunea cu statul în ceea ce privește sistemul financiar, fiscal și de asigurări sociale,
– Standardizarea sistemelor de colectare a datelor pe bază de formulare electronice utilizate în relația cu cetățeanul,

– Dezvoltarea serviciilor informatice de analiză complexă a masivelor de date pentru:

–Urmărirea cheltuirii fondurilor publice, cu accent pe investiții și asigurări sociale;
– Evaluarea impactului financiar a inițiativelor de modificare legislativă pentru venituri și cheltuieli;
– Gestionarea riscurilor în colectarea veniturilor și în execuția bugetară.”

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

centrul national de informatii financiare, cnif

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Legislatie noua – Ce se intampla daca nu-ti iei casa de marcat cu jurnal electronic?
Articolul următor
Primele indicii că trebuie să-ți schimbi smartphone-ul

Te-ar mai putea interesa si:

Notificarile privind adaosul comercial, conform legislatiei din 2015
14 iulie 2015
Taxele si impozitele se pot plati catre ANAF online, incepand cu 2016
31 mai 2016
In cat timp se pot debloca conturile bancare, poprite de catre ANAF, incepand din 2017?
31 octombrie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 5 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 4 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 3 views | under Stiri

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 2 views | under Stiri

  • Schimbarea cotei de TVA, de la 24 la 9 % – In atentia partenerilor AttoSOFT 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce carduri sunt acceptate la plata impozitelor locale catre ANAF 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

  • Colaborare mai ușoară cu partenerii din străinătate prin traducere automată în ERP! 2 views | under Stiri

  • 2016 – anul cel mai bun pentru incasarea dividendelor – Din 2017 cresc impozitele 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE