Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Modul fidelizare clienți magazin – CENTO® Fidelizare
CENTO® Fidelizare este un instrument managerial puternic care te ajută să menții o relație profitabilă și de lungă durată cu clienții tăi:
- Păstrează o bază de date a tuturor clienților înscriși în programele de fidelizare a magazinului, cu informații detaliate despre comportamentele de cumpărare.
- Control total asupra cardurilor de fidelitate emise clienților (definirea mai multor tipuri de carduri, limitarea / blocarea cardurilor pierdute sau furate, setarea de limite de timp pentru folosirea cardurilor etc.)
- Gestionarea ușoară a condițiilor comerciale de tip discount (setarea intervalelor orare, categoriilor de produs sau chiar a produselor individuale etc.)
- Generare de rapoarte detaliate privind vânzările pe bază de carduri de fidelitate, cu filtre specifice pentru diverși utilizatori de carduri.
- Preluare automată de date de vânzări / clienți din back-office prin intermediul CENTO® Gestiune, fără a fi nevoie de introducerea manuală a datelor.
- Setarea de promoții de tip Happy Hour, conform programării în prealabil, prin intermediul CENTO® Gestiune.
Detalii tehnice CENTO® Fidelizare:
Tip Licenţă | Definitivă |
Modalitate De Livrare | Electronic (descărcare kit instalare) |
Domeniu | Retail |
Bază De Date | Tehnologie client – server (Firebird); nu necestă licenţă suplimentară |
Conexiune Case De Marcat | Datecs DP-25 / Datecs DP-150 / Datecs WP-50 / Tremol M20 / Activa Galaxy Plus / Total M20 / Adpos M20 / Daisy Compact M / Daisy Perfect M / Daisy Expert SX / Daisy Compact S |
Conexiune Imprimante Fiscale | Datecs FP-700 / Datecs FP-800 |
Conexiune Cititor Coduri De Bare | SYMBOL LS2208 / ARGOX AS8520 / MAGELAN 3300HSI (orice model de cititor de coduri de bare la care setaţi prefix STX 02 și sufix ETX 03) |
Conexiune Cântar Electronic (Comunicare Directă) | DIGI DS 782P / DIBAL G310 |
Tipuri Încasări | Numerar / card bancar (diferite bănci) / bonuri de masă |
Selecţie Marfă | Cititor coduri de bare / denumirea produsului / selecție arborescentă grupe (sub grupe), marfă |
Definire Useri | Număr nelimitat |
Logare În Program Cu Parolă | Da |
Drepturi Diferite Per Utilizator |
Da |
Vrei să știi cum se potrivește suita CENTO® afacerii tale?
Caracteristici CENTO® Fidelizare:
- Interfață ușor de folosit – aplicația este ușor de învățat pentru operatori, folosind aceeași interfață ca și modulele principale CENTO® Gestiune și CENTO® Vânzări.
- Preluare instantă de date – odată finalizată o vânzare, datele acesteia sunt preluate automat de sistemul CENTO® , iar operatorii le pot vizualiza instant în cadrul rapoartelor de vânzări / fidelizare.
- Diverse tipuri de promoții – operatorul poate aplica discounturi pe întregul bon, pe categorii de produse sau chiar pe produse individuale, pentru a susține fidelizarea clienților prin promoții active în magazin.
- Rapoarte de vânzări personalizate – operatorii pot crea rapoarte specifice în funcție de client, perioadă (ex. interval orar 9-12, zilele de Marți, etc.), locație (județ / localitate), cu filtrări pe baza informațiilor cardului de fidelitate
- Control total asupra cardurilor de fidelitate emise – emiterea, limitarea sau blocarea cardurilor către clienți se face în mod instant din sistemul CENTO®
- Logare securizată și înregistrată – fiecare operator se poate loga doar cu codul lor unic de acces, pentru o securitate sporită, iar toate încasările sunt evidențiate la casele de marcat și operatorii aferenți
- Funcție offline – aplicația funcționează în parametri normali chiar și în cazul opririi serverului sau a rețelei de calculatoare
- Import / export de date automat din CENTO® Gestiune – aplicația se conectează direct la programul CENTO® Gestiune (achiziționat separat) pentru a importa și exporta datele clienților înscriși în sistem
Vrei să știi cum se potrivește suita CENTO® afacerii tale?
Cu o experienţă de peste 20 de ani în sisteme informatice pentru retail, AttoSOFT oferă o soluție dedicată pentru creșterea vânzărilor, a vitezei de vânzare și a satisfacției clienților dumneavoastră concomitent cu ideea de reducere a costurilor. În plus, beneficiați în permanență de suport tehnic și mentenanță, upgrade și actualizări legislative, dezvoltări ale proiectului/sistemelor.