CENTO® este un software de administrare a magazinelor de tip retail, care te ajută să gestionezi toate activitățile de aprovizionare și vânzare – de la comenzile către furnizori până la vânzarea clientului final. Programul este adaptabil afacerilor mari sau mici și este compatibil cu o gamă largă de echipamente electronice.

mini CENTO Smart

CENTO Smart

CENTO SB Full

CENTO + upgrade

Modul disponibil integrare ulterioară

 
Aplicația simplă și de încredere pentru antreprenori la început de drum! Tot ce ai nevoie pentru încasări și facturare, fără alte extra-opțiuni.
Versiunea pe bază de abonament care îți oferă toate instrumentele pentru control total și decizii inspirate. Ideală pentru magazine online în creștere!
Afacerea a crescut și vrei să profiți de toate avantajele pachetului CENTO Smart Business! O singură achiziție = licență pe viață!
Afacerea prosperă, iar toți angajații tăi lucrează în CENTO! Poți fi sigur că ești mereu la zi cu toate actualizările fiscal-legislative!
Vrei un modul specific pentru a-ți acoperi nevoile? Acesta poate fi integrat la cerere oricând în program! Contactează un consilier software!
   
90 Lei / lună
2677 Lei
Licență full + contract upgrade
Licențe adiționale
Bonuri fiscale / facturi  
Generare automată raport X, Z și raport de casă  
Integrare E-Factura ✅ (vezi detalii)
Integrare E-Transport ✅ (vezi detalii)
Nr nelimitat documente  
Nr nelimitat utilizatori  
Setare drepturi / restricții acces  
Utilizare simultană de pe mai multe dispozitive*  
Facturare în alte valute (USD, GBP, etc) (vezi detalii)
Export date în SAGA  
Import nomenclator produse și clasificare ANAF  
Setare cote discount  
Rapoarte simple vânzări  
Rapoarte financiare  
Rapoarte de gestiune / evidență stocuri  
Rapoarte mărfuri  
Rapoarte automate e-mail ✅ (vezi detalii)
Conectare casă de marcat  
Conectare scanner / cititor coduri de bare  
Inventariere ✅ (vezi detalii)
Interfață aplicație vânzări dedicată*  
Integrare aplicații livrări (Glovo, Tazz etc)  
Integrare aparat POS ✅ (vezi detalii)
Modul fidelizare clienți ✅ (vezi detalii)
Recepție mărfuri / emitere NIR-uri  
Declarații fiscale noi / update-uri legislative >6 luni
Integrare API magazine online / modul e-Commerce ✅ (vezi detalii)
Setare comenzi aprovizionare  
Export ordine de plată (MT100 și MT103)
Actualizări / optimizări gratuite periodice  
Suport tehnic telefon / sesizări  
Interfață în limba Engleză (sau alte limbi la cerere)