• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Cele mai bune solutii privind managementul relatiilor cu clientii – Sistemul DataLight CRM

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Elaborat de specialistii AttoSOFT, modulul DataLight CRM este dedicat gestionarii relatiei cu clientii finali ai firmei, indiferent de natura interactiunii cu acestia: marketing, vanzare, post-vanzare (suport tehnic), financiar, etc. Avand in vedere integrarea nativa cu sistemul ERP, modulul DataLight CRM ofera utilizatorilor toate informatiile aferente unui client, indiferent de modulul din care provine acea informatie. In plus, sistemul este extins cu mecanisme de notificari prin email, SMS, mesaje sistem pentru clienti si pentru utilizatorii implicati in interactiunea cu acei clienti.

Ca beneficii atat pentru managerii de companii, cat si pentru utilizatorii efectivi ai sistemului CRM, cele mai importante aspecte sunt redate mai jos:

– Cresterea eficientei in relatia cu clientii, prin integrarea tuturor informatiilor necesare intr-o singura platforma. Deservire rapida si corecta a clientilor prin cunoasterea obiceiurilor de achizitie, a incidentelor tehnice ce trebuie rezolvate, a listelor de preturi / discount asociate, facturi emise, solduri, etc.

– Analize de performanta in privinta activitatilor desfasurate relativ la clienti, precum rata de succes a campaniilor de marketing, ratele de inchidere a incidentelor de tip suport tehnic, statistici privind oportunitatile de vanzare.

– Posibilitatea de a gestiona baze de date mari de targete, leaduri si prospecti, cu posibilitati de filtrare si identificare rapida a informatiilor importante.

– Organizarea judicioasa a calendarului, prin generarea de evenimente legate de procesele de marketing, vanzare, suport tehnic sau financiar, cu posibilitatea de a trimite invitatii/notificari la alti utilizatori prin email, SMS sau notificari sistem.

– Identificarea actiunilor de indeplinit referitor la suportul tehnic – se elimină situatiile in care incidentele clientilor sunt uitate fara rezolvare.

– Informare rapida privind situatia financiara a clientilor, produsele ofertate, comandate, facturate si status-ul acestor documente.

Vezi pagina modulului.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

crm, software crm

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Tendinte tehnologiilor Cloud pana in 2017
Articolul următor
Din 2017 se modifica impozitarea pentru agentii economici

Te-ar mai putea interesa si:

Alege un soft potrivit service-ului tău auto – Cum îți simplifici activitățile prin MyManager
20 mai 2020
Cate case de marcat erau conectate la serverul ANAF, la sfarsitul verii (2021)
28 septembrie 2021
AttoSOFT in lista expozantiilor la Targul de Case de Marcat de la Sovata
15 septembrie 2017

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 5 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Avantajele emiterii unei proforme in locul facturii 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE