• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Ce inseamna sa-ti pierzi baza de date in perioadele de sarbatori

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

„Mai e putin si vin sarbatorile – ador perioada aceasta!, in special pentru ca avem incasari imense”. Aproape toti managerii de companii au aceeasi reactie, cand se aproprie perioadele de Paste sau de Craciun.

Un antreprenor al celei mai mari fabrici de camasi din Romania, cu peste 243 de salariati sustine ca „cele mai vandute articole sunt puloverele si camasile traditionale, acestea se vand foarte bine”.

Cu toate ca firma Tarnava SA are o vechime de peste 50 de ani, pericolele lumii moderne nu au ocolit-o. Directorul general al societatii Cristina Hancu-Manzu avea sa declare, la un moment dat: „Cand vanzarile erau in toi, afacerea a fost lovita de cel mai mare „dezastru” posibil – un virus ne-a sters baza de date si nu aveam nici-o salvare anterioara. Am incercat sa continuam vanzarile, dar era imposibil – nu mai stiam preturile si denumirile exacte ale articolelor primisem o gama larga de produse noi si nu le puteam introduce intr-o baza de date inexistenta, nu mai stiam nici stocurile articolelor, dar comenzile colosale pe care le primisem – nu mai puteau fi livrate – era un haos total.

Crearea unei baze de date noi nu era solutia optima pentru situatia noastra, caci oricum nu reuseam sa reluam vanzarile in perioada sarbatorilor. Am avut pierderi imense, in special a celor mai importanti clienti fideli din Germania si Belgia, care ne-au afectat afacerea pe termen lung. De atunci am luat masuri de precautie efectuand salvari zilnice si saptamanele ale bazei de date chiar pe doua surse – pe hard si pe stick-uri usb.”

Pentru a evita o astfel de situatie, compania AttoSOFT, cea mai mare producatoare de software pentru afaceri, asigura clientilor sai salvarea bazelor de date prin cateva metode:

– back-up-ul manual – generand comanda „Arhivare date” din aplicatiile AttoSoft;
– GBACK Sheduller – o aplicatie ce realizeaza salvarea automata sau manuala a bazelor de date
– ProiecteSrvApp – este un program ce poate rula si ca serviciu si executa salvarea perioadica a datelor

ProiecteSrvApp - AttoSOFT

Este în general recunoscut faptul că planificarea continuităţii activităţii în caz de dezastru este o activitate vitală, dar destul de rar implementată. Înainte de crearea planului în sine, este esenţial să se ia în considerare efectele potenţiale ale dezastrelor şi riscurile asociate. Acestea sunt bazele pe care ar trebui să fie construit planul de continuitate sau de refacere în caz de dezastru.

Exista cateva tipuri de situatii care pot genera pierderea datelor de pe un server:

– stricarea serverului in sine sau a controller-ului raid
– stergerea datelor intentionat sau din greseala de pe unul din share-urile de pe server
– efectuarea unor operatiuni de ordin software care nu ii mai permit serverului sa booteze
– infectarea cu un virus care poate altera datele de pe share-urile existente pe server
– coruperea bazelor de date

Hard disk-ul este una din cele mai sensibile componente din computer.Pentru siguranta dateleor sau fisierelor din pc este recomandat ca fisierele importante sa fie pastrate pe doua harduri sau sa fie salvate pe cd, dvd, stick usb sau hard disk extern.

Cu o experienta de peste 20 de ani in proiectarea sistemelor integrate pentru afaceri, specialistii AttoSOFT recomanda existenta, in cadrul oricarei companii, a unui contract de service prin care managerii sa-si securizeze business-ul. In acest sens, Departamentrul de Asistenta online va sta la dispozitie.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

backup software, soft baze de date, tarnava sa

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Importanta avertismentelor la facturare
Articolul următor
A aparut cel mai subtire laptop din lume – HP Spectre are doar 10 mm

Te-ar mai putea interesa si:

Companiile si cheltuielile eligibile pentru ajutorul de stat, conform HG nr. 807/2014
30 mai 2016
Portalul clientilor AttoSOFT – o noua cale de a comunica cu partenerii nostrii de afaceri
3 martie 2017
ATTOSOFT vă oferă soluția la split TVA!
3 octombrie 2017

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 24 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Spune-mi ce soft folosesti ca sa-ti spun ce contabil esti 4 views | under Stiri

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • Cotele de piață ale serviciilor de streaming în România – 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Comandă acum la cel mai bun preț noile case de marcat! Rezervă on-line! 3 views | under Stiri

  • Noi modele de telefoane de la Samsung – GALAXY S10e, S10, S10 Plus, S10 5G 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • A aparut formularul 3000 – declararea datelor de identificare a contribuabililor 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Impozitarea IMM-urilor schimbata iar prin modificarea Legii nr. 227/2015 – Codul Fiscal 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre avantajele porturilor USB type C 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE