Ce diferente exista intre vechile case de marcat si cele cu jurnal electronic si cu GPRS

Exista mai multe diferente intre vechile case de marcat si cele cu jurnal electronic.

1. Dispare rola jurnal, si va fi inlocuita cu jurnal electronic pe care sunt salvate toate tranzactiile facute de catre comercializant, care includ: Nume produs sau serviciu, valoarea, unitatea de masura, cantitatea, si totalul bonului fiscal. Aceste date vor fi stocate pe o memorie SDCARD de cel putin 8Gb, care va fi in interiorul casei de marcat.

2. Noile case de marcat cu jurnal electronic vor fi echipate cu GPRS asta inseamna ca in interiorul aparatului va exista un card SIM cu un modul GPRS prin care casa de marcat va fi conectata prin intermediul internetului la serverul ANAF, si care va trnsmite date in timp real catre ANAF si va transmite raportul la sfarsitul zilei. In cazul intreruperii conexiunii la internet , aparatul lucreaza independent si ofera aceleasi facilitati utilizatorului ca si in cazul prezentei conexiunii. La reluarea conexiunii, inainte de a se continua lucrul, aparatul de marcat , transmite automat datele complete pentru toate bonurile fiscale emise in perioada de intrerupere. Daca perioada de intrerupere e mai lunga de 72 de ore, datele fiscale se transmit la reconectare.

3. Noile case de marcat vor avea si un certificat digital care se elibereaza pe societatea comerciala. Cu acest certificat digital se va face autentificarea la serverele ANAF.

4. Noile case de marcat vor avea un pret mai ridicat decat cele actuale.

Specialistii nostrii sunt constienti de faptul ca una din marile probleme ale comerciantilor care au achizitionat o casa de marcat cu jurnal electronic este legata de incheierea contractului de service. Este sau nu este obligatoriu sa inchei un contract de service?

Conform normei metodologice din 18.04.2003 republicata, la art. 107, alin.4 este mentionat urmatorul lucru “refuzul expres sau tacit al utilizatorului de a incheia contracte de service pentru perioada de postgarantie echivaleaza cu renuntarea voluntara la utilizarea acelui aparat de marcat electronic fiscal si adoptarea deciziei de a achizitiona un alt tip de aparat.”

Ce inseamna asta? Daca nu aveti contract de service incheiat in perioada de postgarantie cu o firma autorizata, trebuie sa va cumparati o alta casa de marcat cu jurnal electronic.

Prin urmare, contractul de service este obligatoriu in perioada de post-garantie. In perioada de garantie un contract de service poate fi foarte folositor utilizatorului avand consultanta telefonica si interventii la punctul de lucru si scutindu-l de drumuri pana la firma de service.

Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati. Sau vă aşteptăm la sediul nostru din Bucureşti, Str. Hârşova, nr. 53, Sector 3.

De asemeni, pentru amănunte suplimentare, vă invităm să accesaţi www.casedemarcat.eu

6 0
,
Articolul precedent
Calculatoarele firmelor ce prelucrează date personale vor putea fi verificate oricând
Articolul următor
Declaratia unica isi pierde numarul – 212 nu mai este 212

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu