• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Ce avantaje și beneficii ai, când alegi sistemele noastre dedicate afacerilor în domeniul distribuției

acum 2 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

In orice afacere din domeniul distribuției, optimizarea stocurilor, gestionarea lanţului de aprovizionare, gestionarea depozitelor, a relaţiei cu clientul, a canalelor de vânzare într-un mediu puternic concurenţial reprezintă provocările pe care o firmă de comerţ trebuie să le depăşească cu succes.

Din acest motiv, sistemele software create de Attosoft se implementează ca și soluţii care răspund următoarelor nevoi:

· să permită o evidenţă unitară, exactă şi cu un minim de efort a lanţului de aprovizionare;
· să permită înregistrarea şi evidenţa produselor în firmă;
· să permită o gestionare eficientă a inventarului şi depozitului;
· evidenţierea comezilor de la clienţi şi a procesului de livrare;
· să crească gradul de fidelizare al clienţilor;
· să ajute la creşterea numărului de clienţi;
· urmărirea, optimizarea şi reducerea costurilor operaţionale;
· să furnizeze informaţii complete necesare managementului;
· instrumente pentru analiză şi previzionare;
· să se poată integra cu aplicaţii utilizate în cadrul procesului de vânzare.

Vă stăm la dispoziție, indiferent de oraș, cu aplicaţii software de înaltă performanșă şi echipamente dedicate domeniului dumneavoastră de activitate, care să vă permită urmărirea tuturor activităţilor din cadrul firmei, a gradului de satisfacţie a clienţilor, a profitabilităţii activităţii.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

afaceri distributie. solutii soft, program distributie

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Distribuția ca modalitate de creștere a afacerii dumneavoastră
Articolul următor
Ce caracteristici trebuie sa aiba o casa de marcat buna pentru business-ul tau

Te-ar mai putea interesa si:

Obține bilanțul 2020 cu DataLight BalPro
31 martie 2021
Soluții de lucru la distanță pentru succesul business-ului tău
8 aprilie 2020
Finantare nerambursabila pentru case de marcat si computere
28 mai 2019

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 10 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 9 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 8 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 7 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 6 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 5 views | under Stiri

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Aspecte legale ale emiterii facturilor pentru a fi onorate 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum se citeste si verifica o balanta contabila? 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Deduceri personale 2017 – Legislatie si mod de calcul 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Hristos S-a Înălțat 3 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE