Ce avantaje și beneficii ai, când alegi sistemele noastre dedicate afacerilor în domeniul distribuției

In orice afacere din domeniul distribuției, optimizarea stocurilor, gestionarea lanţului de aprovizionare, gestionarea depozitelor, a relaţiei cu clientul, a canalelor de vânzare într-un mediu puternic concurenţial reprezintă provocările pe care o firmă de comerţ trebuie să le depăşească cu succes.

Din acest motiv, sistemele software create de Attosoft se implementează ca și soluţii care răspund următoarelor nevoi:

· să permită o evidenţă unitară, exactă şi cu un minim de efort a lanţului de aprovizionare;
· să permită înregistrarea şi evidenţa produselor în firmă;
· să permită o gestionare eficientă a inventarului şi depozitului;
· evidenţierea comezilor de la clienţi şi a procesului de livrare;
· să crească gradul de fidelizare al clienţilor;
· să ajute la creşterea numărului de clienţi;
· urmărirea, optimizarea şi reducerea costurilor operaţionale;
· să furnizeze informaţii complete necesare managementului;
· instrumente pentru analiză şi previzionare;
· să se poată integra cu aplicaţii utilizate în cadrul procesului de vânzare.

Vă stăm la dispoziție, indiferent de oraș, cu aplicaţii software de înaltă performanșă şi echipamente dedicate domeniului dumneavoastră de activitate, care să vă permită urmărirea tuturor activităţilor din cadrul firmei, a gradului de satisfacţie a clienţilor, a profitabilităţii activităţii.

3 0
,
Articolul precedent
Distribuția ca modalitate de creștere a afacerii dumneavoastră
Articolul următor
Proiect nou de lege privind casele de marcat, de la Ministerul Finantelor

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu